This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Ogłoszenie o przetargu 22.11.2017

 

Święto Maślanki Mrągowskiej nagrodzone w konkursie „PRO Warmia i Mazury”!

Podczas siódmej edycji Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur przyznano nagrody dla najlepszych wydarzeń promocyjnych w województwie warmińsko-mazurskim. Wyróżnienie za działania promocyjne na rzecz wzrostu atrakcyjności gospodarczej regionu przyznano Świętu Maślanki Mrągowskiej, które SM Mlekpol przygotował razem z Urzędem Miasta Mrągowo.

 

 

Sery na medal. SM MLEKPOL honorowym patronem II Kongresu Serowarskiego – Mrągowo 2017.

Cztery medale prestiżowego konkursu Good Cheese zdobyły wyroby Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

Złoty medal przyznano serkowi śmietankowemu puszystemu Łaciatemu naturalnemu, srebro przypadło serkowi wiejskiemu Łaciatemu naturalnemu, brązowymi medalami nagrodzono Gouda ser tarty i serek homogenizowany Rolmlecz z laską wanilii. Sery poddane były wnikliwej ocenie szefów kuchni zrzeszonych w Stowarzyszeniu Szefów Kuchni i Cukierni.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się podczas Gali II Kongresu Serowarskiego, nad którym honorowym patronat objął MLEKPOL, lider w produkcji mleka i wyrobów mleczarskich, wiodący producent serów i twarogów.

Kongres Serowarski zgromadził przedstawicieli producentów serów zarówno tych wielkich jak i lokalnych wytwórców. W Mrągowie spotkali się i dyskutowali o problemach i wyzwaniach współczesnego serowarstwa prezesi firm mleczarskich, dyrektorzy zakładów produkcyjnych, specjaliści ds. jakości, kadra naukowa wydziałów nauki o żywności wiodących uczelni w Polsce, przedstawiciele organizacji branżowych oraz firm – dostawców technologii do mleczarstwa.

Wydarzenie otworzył Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM MLEKPOL. Podczas Kongresu odbyła się debata „Ser XXI wieku – trendy i wyzwania"

Impreza trwała od 24 do 26 października. Organizatorem wydarzenia jest Bikotech, wydawca m.in. magazyny AgroIndustry.

 

 

Wspólnie w Mlekpolu

Radni z województw podlaskiego i warmińsko – mazurskiego obradowali na wspólnej komisji rolnictwa. Miejscem spotkania była Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie.

12 października spotkały się Komisja Rolnictwa, Obszarów Wiejskich i Ochrony Środowiska Sejmiku Województwa Podlaskiego, z Komisją Rozwoju Obszarów Wiejskich, Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego. W obradach udział wzięli marszałkowie województw – Jerzy Leszczyński i Gustaw Marek Brzezin.

To dla nas wielka przyjemność gościć przedstawicieli obu samorządów. Cieszymy się jako firma, że dorobek i doświadczenia możemy się wymienić waśnie tu w Grajewie - miejscu, praktycznie na granicy dwóch ważnych dla nas terenów. – mówił Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM MLEKPOL w Grajewie.

Za mało rozmawiamy ze sobą jako samorządy. Taka wymiana informacji i doświadczeń dwóch województw jest niezwykle cenna. Od czasu przyłączenia do Mlekpolu zakładu mrągowskiego produkcja mleka w tym regionie wzrosła 10 krotnie. Rolnicy, producenci mleka z Warmii i Mazur z życzliwością podglądają swoich podlaskich kolegów i korzystają z ich doświadczeń. Warto spotykać się i wspólnie rozwijać naszą branżę.– dodaje Edmund Borawski.

Przy ZPM Mrągowo powstaje największy w Polsce Zakład Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich. Koszt inwestycji szacowany jest na około 400 mln zł. Planowana wydajność Zakładu to 3 mln litrów mleka i serwatki na dobę. Zatrudnienie w nowej proszkowni znajdzie 160 osób. Znaczenie inwestycji dla

regionu podkreślił Gustaw Marek Brzezin, Marszałek województwa warmińsko – mazurskiego.

To dla nas ogromne wyróżnienie, że tak potężna inwestycja powstaje właśnie na Warmii i Mazurach. Korzyści są nie do przecenienia. Stwarza to również możliwości trwałej kooperacji naszych rolników, producentów mleka z zakładem. Podlaskie jest oczywiście niedoścignione w produkcji mleka, ale my również na tę produkcję stawiamy.- mówił Marszałek Brzezin.

Jego myśl uzupełnił Dyrektor mrągowskiego zakładu Mlekpolu, Marcin Piwowarczyk.

Tak naprawdę tworzymy jeden region północno – wschodni. Mamy wspólne problemy i cele. Dzisiejsze spotkanie pokazało, ze warto się spotykać, wymieniać poglądy i wiedzę. Chciałabym abyśmy kontynuowali tę wymianę myśli. – podkreślał Dyrektor Piwowarczyk.

Tematami podnoszonymi podczas obrad były m.in.: rozwój mleczarstwa w województwach podlaskim i warmińsko-mazurskim, przyszłość „Zielonych Płuc Polski', a także zmiany w prawie wodnym i ich konsekwencjach dla województw.

 

 

Debiut z sukcesem. Kolejny produkt od SM MLEKPOL z prestiżowym tytułem.

 ser do grillowania 02

Zaledwie po trzech miesiącach obecności na rynku Krążki Serowe do smażenia i grillowania grajewskiej spółdzielni mleczarskiej uzyskały tytuł DOBRA MARKA 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Odkrycie Roku.

Bardzo cieszy nas to wyróżnienie. W czerwcu wprowadziliśmy na sklepowe półki nowy wyrób. Rodzaju sera do smażenia i grillowania dopominali się konsumenci. Mlekpolowskie krążki sera dojrzewającego do grillowania o naturalnym smaku jak wszystkie nasze sery powstały z najlepszego polskiego mleka. Krążki serowe do smażenia i grillowania sprawdzają się nie tylko podczas wiosenno - letnich spotkań przy grillu ale także jako przystawka lub element dania głównego przygotowany na patelni grillowej. Krążki serowe do grillowania dostępne są w opakowaniach 200 g – 4 krążki po 50 g. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Tytuł DOBRA MARKA 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma przyznawany jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. Już po raz ósmy w Redakcji Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Redakcji Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych marek. W 2016 roku tytuł Dobra Marka Jakość zaufanie renoma otrzymał również wyrób SM MLEKPOL – serek śmietankowy Łaciaty do smarowania.

 

 

Jak grzyby po deszczu. Wrześniowe zbiory SM MLEKPOL.

Po raz kolejny producent z Grajewa wysuwa się na prowadzenie w mleczarskich konkurencjach.

Można już nazwać tradycją jesienną listę wyróżnień, tytułów i nagród dla Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Jej produkty ponownie doceniła zarówno branża spożywcza jak i konsumenci. Wśród tegorocznych laurów są m.in dwa Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food, wyróżnienie dla marki Łaciate, miano Hitu Handlu i Lidera Forum.

Nasze wyroby ponownie znalazły się na podium. Docenili je zarówno przedstawiciele branży spożywczej, handlowcy jak i konsumenci. To wielka radość ale i zobowiązanie. –mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Mleko Łaciate 2% po raz drugi z rzędu okrzyknięto „Hitem Handlu" w kategorii Mleko UHT, a Mlekpol Gouda plastry 150 g - w kategorii sery żółte paczkowane. Podczas trwających właśnie Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food SM MLEKPOL odebrała prestiżowe Złote Medale za swoje wyroby. Tym razem doceniono Chłodnik warzywny MLEKPOL oraz Serek Śmietankowy Łaciaty z suszonymi pomidorami. Branżowy miesięcznik Forum Mleczarskie Handel jak co roku przygotował ranking najlepiej sprzedających się produktów spożywczych. Niekwestionowaną zwyciężczynią w swojej kategorii została Maślanka Mrągowska Mango – Kardamon zdobywając tytuł Lidera. Marka Łaciate została wyróżniona w badaniu Ulubiona Marka Polaków/ Polek 2017, w kategorii mleko.- informuje Ewa Gromadzka.

Nagrody i wyróżnienia przyznali specjaliści, praktycy branży spożywczej oraz osoby decydujące o domowych zakupach.

 

 

Spektakl smaków na Polagrze. SM MLEKPOL zaprasza na kulinarne show.

Omlet serowy z grzybami i świeżymi ziołami, francuskie tosty z twarogiem, solonym karmelem i bakaliami, Smoothi truskawkowe z mięta i czerwonym pieprzem - to tylko kilka z kulinarnych atrakcji, których będzie można spróbować odwiedzając stoisko Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol podczas Międzynarodowych Targów Polagra Food w dniach 24-28 września.

Już kolejny rok podczas targów Polagra Food zapraszamy do naszego stoiska na wyjątkowe pokazy kulinarne i degustacje wybornych dań, do których mistrz kuchni wykorzystuje produkty Mlekpolu. Podobnie jak w roku ubiegłym gotować dla naszych gości będzie Marcin Budynek, wieloletni szef kuchni Hotelu Warszawa w Augustowie oraz Hotelu Bryza w Juracie. założyciel Akademii Kulinarnej oraz Klubu Szefów Kuchni. - informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.

Na 160 metrowej powierzchni będzie też kącik kawowy, gdzie zawodowi bariści przygotują wyśmienite kawy z dodatkiem Łaciatych mleka lub śmietanki. Smak napojów dopełnią słodkie i słone przekąski na zimno i na gorąco.

SM MLEKPOL odbierze także kolejne prestiżowe Złote Medale targów Polagra Food za swoje wyroby. Tym razem są to Chłodnik warzywny MLEKPOL oraz Serek Śmietankowy Łaciaty z suszonymi pomidorami. To jednak nie koniec rywalizacji. Wciąż trwa głosowanie w plebiscycie o Złoty Medal - Wybór Konsumentów, szczegóły na stronie zlotymedal.mtp.pl

Zapraszamy do pawilonu nr 7 - stoisko nr 4.

 

 

Senator w koronie. Ser od SM MLEKPOL Serowym Królem według konsumentów.

Ser dojrzewający Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie bezkonkurencyjny. Podczas V Ogólnopolskiego Święta Sera, Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w Olsztynie najwyższą nagrodę konsumencką w kategorii serów szwajcarskich przyznano serowi dojrzewającemu Senator Ementaler.

Sery Senator SM MLEKPOL to wykwintny produkt serowarski najwyższej jakości. To przykład marki Premium w cenie dostępnej dla każdego. Ser Senator Ementaler ma słodkawy, lekko orzechowy smak i aromat oraz elastyczny miąższ o regularnych oczkach. Jest znakomitym dodatkiem do kanapek jak również idealną przekąską do wina. Nie może go zabraknąć na desce serów. Senator występuje w dwóch odmianach: Ementaler i Gouda.– informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Podczas Festiwalu doceniono także serek śmietankowy Łaciaty do smarowania, który okrzyknięty został Twarogowym Hitem 2017 r. a Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL otrzymała prestiżowy Puchar Prezydenta Olsztyna za wysoką i stałą jakość serów dojrzewających.

MLEKPOL to jeden z wiodących producentów serów w Polsce. W mrągowskim zakładzie, znanym przede wszystkim z produkcji napojów fermentowanych, mamy największą w kraju serownię. Powstaje tu 100 ton sera dojrzewającego dziennie. Z produkcji serów dojrzewających znany jest także nasz zakład kolneński. Najwyższej jakości twarogi powstają natomiast w zakładzie zambrowskim a serki śmietankowe Łaciate do smarowania, w oddziale radomskim. – dodaje Ewa Gromadzka.

W olsztyńskim hotelu Omega w dniach 16-17 września, 20 polskich producentów serów i twarogów prezentowało swoje wyroby. Organizatorami festiwalu były: Katedra Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objęli Marszałek województwa warmińsko-mazurskiego, Prezydent Olsztyna oraz Rektor UWM.

 

Telewizyjna jesień z Mlekpolem

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rusza z ofensywą reklamową. Od początku września produkty podlaskiego giganta mleczarskiego podbiją mały ekran.

Od początku nowego sezonu telewizyjnego Mlekpol przypomina konsumentom o swojej szerokiej gamie produktowej i wszechstronności zastosowania swoich wyrobów w codziennym jak i odświętnym menu. Już 7 września zapraszamy widzów do stacji TVN o 20.10, gdzie w Doradcy Smaku mistrz kuchni Michel Moran zaprezentuje danie z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. To pierwszy z cyklu odcinków, w których powstaną wyśmienite dania z ich wykorzystaniem. Do listopada zobaczymy m.in. jak przygotować pikantne muffiny, imprezowe tartinki czy sernik z morelami. – mówi Kamila Syroka, rzecznik prasowy SM MLEKPOL w Grajewie.

W jesiennej ramówce stacji TVN tuż przed popularnym serialem, od poniedziałku do czwartku Michel Moran doradzi widzom jak najsmaczniej wykorzystać produkty spożywcze, w tym wyśmienite wyroby mleczarskie: masło, śmietanki, napoje fermentowane, serki kremowe producenta z Grajewa.

Oprócz lokowania swoich wyrobów SM MLEKPOL od początku września rozpoczyna sponsorowanie programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz najbardziej popularnych kanałach tematycznych. Fundatorką audycji będzie śmietanka Łaciata 18% idealna do aksamitnych kremowych sosów.

Program Doradca Smaku powstaje przy współpracy RebelMedia, Domu Mediowego MEC oraz Jake Vision. Spoty sponsorskie SM MLEKPOL przygotował Rebel Media. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

 

 

Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego.

Wyjątkowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej od SM MLEKPOL wchodzi w III etap realizacji.

Z początkiem roku szkolnego rozpoczynamy kolejną odsłonę kampanii Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego. W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego. Tym samym chcemy zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych. – mówi Ewa Gromadzka kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Oprócz komunikacji na bilboardach w całym kraju, 1 września wystartuje aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej niejembyleczego.pl jak i facebookowym fanpagu: facebook.com/Niejembyleczego.

Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka i przesłanie przepisu na danie, oczywiście z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę. Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z 4 sekwencji. Po zakończeniu każdego 14 – dniowego etapu wybierzemy laureatów i nagrodzimy ich. Szczegóły i zasady naszej zabawy można znaleźć na stronie www.niejembyleczego.pl oraz na fanpagu całej akcji. – dodaje Ewa Gromadzka.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część Nie jem byle czego i tak pod szyldem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego pojawiła się Maślanka Mrągowska od SM MLEKPOL.

Od początku głównym celem producenta była chęć zwrócenia uwagi konsumentów na to, jak ważne jest świadome planowanie diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej MLEKPOL przypomniał także o tradycyjnych polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki stanowiły naturalne źródło niezbędnych dla ludzkiego organizmu składników odżywczych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Wsparcie PR zapewniaV5group, mediami zarządza dom mediowy MEC.

Dodatkowe informacje znajdą Państwo w materiałach poniżej.

 

 
Więcej artykułów…