This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Spektakl smaków na Polagrze. SM MLEKPOL zaprasza na kulinarne show.

Omlet serowy z grzybami i świeżymi ziołami, francuskie tosty z twarogiem, solonym karmelem i bakaliami, Smoothi truskawkowe z mięta i czerwonym pieprzem - to tylko kilka z kulinarnych atrakcji, których będzie można spróbować odwiedzając stoisko Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol podczas Międzynarodowych Targów Polagra Food w dniach 24-28 września.

Już kolejny rok podczas targów Polagra Food zapraszamy do naszego stoiska na wyjątkowe pokazy kulinarne i degustacje wybornych dań, do których mistrz kuchni wykorzystuje produkty Mlekpolu. Podobnie jak w roku ubiegłym gotować dla naszych gości będzie Marcin Budynek, wieloletni szef kuchni Hotelu Warszawa w Augustowie oraz Hotelu Bryza w Juracie. założyciel Akademii Kulinarnej oraz Klubu Szefów Kuchni. - informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL z Grajewa.

Na 160 metrowej powierzchni będzie też kącik kawowy, gdzie zawodowi bariści przygotują wyśmienite kawy z dodatkiem Łaciatych mleka lub śmietanki. Smak napojów dopełnią słodkie i słone przekąski na zimno i na gorąco.

SM MLEKPOL odbierze także kolejne prestiżowe Złote Medale targów Polagra Food za swoje wyroby. Tym razem są to Chłodnik warzywny MLEKPOL oraz Serek Śmietankowy Łaciaty z suszonymi pomidorami. To jednak nie koniec rywalizacji. Wciąż trwa głosowanie w plebiscycie o Złoty Medal - Wybór Konsumentów, szczegóły na stronie zlotymedal.mtp.pl

Zapraszamy do pawilonu nr 7 - stoisko nr 4.

 

 

Senator w koronie. Ser od SM MLEKPOL Serowym Królem według konsumentów.

Ser dojrzewający Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie bezkonkurencyjny. Podczas V Ogólnopolskiego Święta Sera, Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w Olsztynie najwyższą nagrodę konsumencką w kategorii serów szwajcarskich przyznano serowi dojrzewającemu Senator Ementaler.

Sery Senator SM MLEKPOL to wykwintny produkt serowarski najwyższej jakości. To przykład marki Premium w cenie dostępnej dla każdego. Ser Senator Ementaler ma słodkawy, lekko orzechowy smak i aromat oraz elastyczny miąższ o regularnych oczkach. Jest znakomitym dodatkiem do kanapek jak również idealną przekąską do wina. Nie może go zabraknąć na desce serów. Senator występuje w dwóch odmianach: Ementaler i Gouda.– informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Podczas Festiwalu doceniono także serek śmietankowy Łaciaty do smarowania, który okrzyknięty został Twarogowym Hitem 2017 r. a Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL otrzymała prestiżowy Puchar Prezydenta Olsztyna za wysoką i stałą jakość serów dojrzewających.

MLEKPOL to jeden z wiodących producentów serów w Polsce. W mrągowskim zakładzie, znanym przede wszystkim z produkcji napojów fermentowanych, mamy największą w kraju serownię. Powstaje tu 100 ton sera dojrzewającego dziennie. Z produkcji serów dojrzewających znany jest także nasz zakład kolneński. Najwyższej jakości twarogi powstają natomiast w zakładzie zambrowskim a serki śmietankowe Łaciate do smarowania, w oddziale radomskim. – dodaje Ewa Gromadzka.

W olsztyńskim hotelu Omega w dniach 16-17 września, 20 polskich producentów serów i twarogów prezentowało swoje wyroby. Organizatorami festiwalu były: Katedra Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objęli Marszałek województwa warmińsko-mazurskiego, Prezydent Olsztyna oraz Rektor UWM.

 

Telewizyjna jesień z Mlekpolem

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rusza z ofensywą reklamową. Od początku września produkty podlaskiego giganta mleczarskiego podbiją mały ekran.

Od początku nowego sezonu telewizyjnego Mlekpol przypomina konsumentom o swojej szerokiej gamie produktowej i wszechstronności zastosowania swoich wyrobów w codziennym jak i odświętnym menu. Już 7 września zapraszamy widzów do stacji TVN o 20.10, gdzie w Doradcy Smaku mistrz kuchni Michel Moran zaprezentuje danie z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. To pierwszy z cyklu odcinków, w których powstaną wyśmienite dania z ich wykorzystaniem. Do listopada zobaczymy m.in. jak przygotować pikantne muffiny, imprezowe tartinki czy sernik z morelami. – mówi Kamila Syroka, rzecznik prasowy SM MLEKPOL w Grajewie.

W jesiennej ramówce stacji TVN tuż przed popularnym serialem, od poniedziałku do czwartku Michel Moran doradzi widzom jak najsmaczniej wykorzystać produkty spożywcze, w tym wyśmienite wyroby mleczarskie: masło, śmietanki, napoje fermentowane, serki kremowe producenta z Grajewa.

Oprócz lokowania swoich wyrobów SM MLEKPOL od początku września rozpoczyna sponsorowanie programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz najbardziej popularnych kanałach tematycznych. Fundatorką audycji będzie śmietanka Łaciata 18% idealna do aksamitnych kremowych sosów.

Program Doradca Smaku powstaje przy współpracy RebelMedia, Domu Mediowego MEC oraz Jake Vision. Spoty sponsorskie SM MLEKPOL przygotował Rebel Media. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

 

 

Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego.

Wyjątkowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej od SM MLEKPOL wchodzi w III etap realizacji.

Z początkiem roku szkolnego rozpoczynamy kolejną odsłonę kampanii Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego. W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego. Tym samym chcemy zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych. – mówi Ewa Gromadzka kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Oprócz komunikacji na bilboardach w całym kraju, 1 września wystartuje aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej niejembyleczego.pl jak i facebookowym fanpagu: facebook.com/Niejembyleczego.

Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka i przesłanie przepisu na danie, oczywiście z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę. Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z 4 sekwencji. Po zakończeniu każdego 14 – dniowego etapu wybierzemy laureatów i nagrodzimy ich. Szczegóły i zasady naszej zabawy można znaleźć na stronie www.niejembyleczego.pl oraz na fanpagu całej akcji. – dodaje Ewa Gromadzka.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część Nie jem byle czego i tak pod szyldem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego pojawiła się Maślanka Mrągowska od SM MLEKPOL.

Od początku głównym celem producenta była chęć zwrócenia uwagi konsumentów na to, jak ważne jest świadome planowanie diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej MLEKPOL przypomniał także o tradycyjnych polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki stanowiły naturalne źródło niezbędnych dla ludzkiego organizmu składników odżywczych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Wsparcie PR zapewniaV5group, mediami zarządza dom mediowy MEC.

Dodatkowe informacje znajdą Państwo w materiałach poniżej.

 

 

Ogłoszenie o przetargu 02.10.2017

 

MLEKPOL z prestiżową nominacją! Oddaj swój głos na Spółdzielnię Mleczarską z Grajewa!

Top Pracodawcy Polski Wschodniej to wyjątkowy plebiscyt doceniający wkład regionalnych przedsiębiorstw w kształtowanie rynku pracy.

W tym roku nasza spółdzielnia została nominowana do tego zacnego tytułu.

Pomysłodawcami i operatorami plebiscytu są Grupa PTWP organizator Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku, oraz PulsHR.pl.

Jak podkreślają organizatorzy, celem konkursu jest wyłonienie grona dziesięciu wyróżniających się pracodawców – firm z pięciu wschodnich województw : lubelskiego, podlaskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego, które łączą wpływ na rozwój gospodarczy regionu z ważną rolą na rynku pracy.

Wyboru dokonają zarówno eksperci z dziedziny gospodarki jak również my wszyscy dzięki możliwości zagłosowania na stronie http://www.pulshr.pl/serwis/top-pracodawca-polski-wschodniej/nominacje/spoldzielnia-mleczarska-mlekpol,46177.html To proste i nie wiąże się z żadnymi kosztami. Wystarczy wejść na stronę: i oddać swój głos :)

 

 

Milko zalało Polskę.

Konkurs konsumencki Mlekpolu dobiega końca. Jeszcze tylko przez miesiąc można bawić się z Milko i wygrywać atrakcyjne nagrody.

Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane na mapie aktywności Milko stworzonej na stronie konkursu www.milkonadroge.pl Konkurs wystartował 3 lipca, potrwa do 24 września. Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda 84 nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych. Do początków września Mlekpol wzmacnia konkurs kampanią radiowa i bilboardowa. Spoty promujące Weź Milko na drogę będzie można usłyszeć w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych. Bilboardy zachęcające do udziału w zabawie pojawią się w największych miastach Polski. Z dotychczasowej analizy zgłoszeń wynika, że konsumenci Milko aktywnie spędzają czas na terenie całego kraju. Najchętniej wybieranymi aktywności są jazda na rowerze, sporty wodne i długie piesze wędrówki. Polacy w większości wypoczywają w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Podczas wakacji częściej wybierają produkty smakowe: owocowe lub deserowe. - informuje Ewa Gromadzka.

 

 

SM MLEKPOL ponownie na branżowym podium. Teraz walczy o głosy konsumentów.


Prestiżowe Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra Food 2017 dla Chłodnika Warzywnego MLEKPOL i serka śmietankowego Łaciatego z suszonymi pomidorami. To nie koniec rywalizacji. Trwa głosowanie w plebiscycie o Złoty Medal - Wybór Konsumentów. Przyłącz się!

Zagłosuj na produkty SM MLEKPOL. Sąd Konkursowy Złotego Medalu MTP na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD 2017 pod przewodnictwem Prof. dr hab. inż. Henryka Jelenia z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu, przyznał w głosowaniu tajnym Złote Medale MTP. Dwa z nich przypadły naszym wyrobom. Teraz Ty możesz oddać swój głos i wskazać najsmaczniejszy produkt. Chłodnik warzywny MLEKPOL oraz Serek Śmietankowy Łaciaty z suszonymi pomidorami zasługują na Twój głos. To proste i nic nie kosztuje!

Na stronie http://zlotymedal.mtp.pl/pl/wybor_konsumentow-glosowanie/242/ wystarczy odnaleźć swojego faworyta i oddać swój głos! Polecamy zapoznanie się z regulaminem głosowania: http://zlotymedal.mtp.pl/pl/wybor_konsumentow/regulamin_glosowania/

Głosować można do 30 października 2017 r.

 

Cztery razy więcej przyjemności. Kultowy serek homogenizowany w nowym funkcjonalnym opakowaniu.


SM MLEKPOL wprowadza serek o smaku waniliowym Rolmlecz w poczwórnej porcji.

Znany od kilku pokoleń serek z krówką zawsze był hitem sprzedaży w swojej kategorii. Od kilkunastu miesięcy zainteresowanie konsumentów tym produktem jeszcze wzrosło. Bardzo nas to cieszy. Konsumenci w uwagach do nas zwykle prosili abyśmy nic w ich ulubionym serku nie zmieniali. Pojawiła się jednak prośba o wielopak. Spełniliśmy ją, i już w sprzedaży pojawiły się pierwsze czteropaki serka homogenizowanego Rolmlecz o smaku waniliowy - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Serek Rolmlecz nie zawiera sztucznych dodatków i konserwantów. Unikalna receptura i technologia produkcji czyni go niepowtarzalnym na rynku. To zdrowa, pełnowartościowa przekąska, znakomita baza deserów, wyśmienity dodatek do owoców, ciast i naleśników. Teraz serki homogenizowane Rolmlecz o smaku waniliowym dostępne są także w wygodnym poczwórnym opakowaniu w 4 porcjach po 150 g.

W ofercie marki Rolmlecz znajdziemy także serki homogenizowane: waniliowy z laską wanilii, naturalny, truskawkowy i poznański.

 

 

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL wybudowała miasteczko. Nad jeziorem Czos powstało wyjątkowe miejsce.



Moc atrakcji, przednia zabawa, pyszny poczęstunek a wszystko w bajecznych okolicznościach przyrody! Tak marka Maślanka Mrągowska obchodziła 20 lecie istnienia na rynku. W specjalnie powstałym z tej okazji Miasteczku Maślanki Mrągowskiej w pierwszą sobotę lipca, w trakcie corocznych Dni Mrągowa, na terenie mrągowskiej Ekomariny odbył się wielki otwarty, familijny piknik Mlekpolu.

Wydarzenie zaszczycili swą obecnością włodarze powiatu, gminy i miasta Mrągowo. Obchody jubileuszu Maślanki Mrągowskiej otworzyli: Burmistrz miasta Mrągowo, Otolia Siemienic oraz Prezes Zarządu SM MLEKPOL, Edmund Borawski.

- Mam nadzieję, że Święto Maślanka Mrągowskiej na stałe wpisze się w kalendarz wydarzeń w naszym mieście – deklarowała Burmistrz Siemieniec.

Inauguracyjny toast Maślanką Mrągowską wznieśli także starosta powiatu mrągowskiego Antoni Karaś i dyrektor ZPM Mrągowo, Marcin Piwowarczyk.

Przybyli na urodziny goście mogli m.in.: stworzyć swój wymarzony maślankowy koktajl, skorzystać z porad dietetyka, wziąć udział w warsztatach taneczno – sportowych i pokazach gotowania na żywo. W specjalnej Strefie Dziecka dla najmłodszych przygotowano gry i zabawy plenerowe, warsztaty kulinarne, plastyczne i recyklingowe.

Dla wszystkich uczestników urodzin Maślanki Mrągowskiej gotował Marcin Budynek -jeden z najbardziej uznanych polskich szefów kuchni, założyciel Akademii Kulinarnej oraz Klubu Szefów Kuchni. Jego pokazy kulinarne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Goście pikniku mieli niepowtarzalną okazję nauczyć się jak przygotować wyjątkowe placuszki na maślance, maślankowe mohito czy grillowaną pierś z kurczaka macerowaną w maślance.

Wydarzenie dopełniły rozmowy z gośćmi specjalnymi. Plenerowe studio odwiedzili m.in. prof. Andrzej Babuchowski, Prezes Instytutu Innowacji Przemysłu Mleczarskiego, twórcy pierwszej mrągowskiej maślanki Zdzisław Marcinkowski, Anna Pichała i Tadeusz Szczęsny. O swoim udziale w niezwykłej kampanii „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego", której bohaterką jest Maślanka Mrągowska opowiedzieli jej ambasadorowie, pracownicy SM MLEKPOL: Teresa Kossakiewicz, Agnieszka Skrzyńska, Marta Loch i Dariusz Choromański.

Wydarzenie prowadził znany i lubiany dziennikarz radiowy i telewizyjny – Krzysztof Jankowski Jankes.

 

 
Więcej artykułów…