Maślanka Mrągowska naturalna szlagierem FMCG w kategorii Napoje Mleczne, Mleko UHT Łaciate 2% ponownie Hitem Handlu.
Największe uznanie branżowego Jury oraz handlowców – detalistów zyskała wśród mlecznych napojów Maślanka Mrągowska Naturalna od SM Mlekpol. Mleko UHT Łaciate 2,0% 1 l. zostało wyróżnione prestiżowym tytułem Hit Handlu 2018 jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Mleko UHT.
To ważne wyróżnienia. W przypadku wyboru Przeboju FMCG jury złożone z ekspertów branży oceniało zgłaszane produkty począwszy od jakości produktu, bezpieczeństwa i funkcjonalności opakowania po cenę, wsparcie marketingowe i dostępność na rynku. W drugim etapie głosy oddawali handlowcy – detaliści, osoby, które wiedzą najlepiej co lubią konsumenci. Wśród napojów mlecznych zwyciężyła nasza Maślanka Mrągowska naturalna, która w pełni zasługuje na miano przeboju. Jeśli chodzi o Hit Handlu, tu także zagłosowali detaliści i już trzeci rok z rzędu wskazali Łaciate UHT 2% jako najlepiej sprzedające się mleko, w ich sklepach. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Organizatorem plebiscytu Przeboje FMCG 2018, było wydawnictwo Media Direct, wydawca „Magazynu Życie Handlowe”. Plebiscyt Hit Handlu realizowany jest
nieprzerwanie od 17 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel”. Sondę dotyczącą sprzedaży w okresie od początku kwietnia 2017 do końca marca 2018 roku, przeprowadzono na próbie losowo wybranych 1000 detalistów z całej Polski, w kwietniu 2018 roku. Partnerem konkursu Hit Handlu jest CMR.