We wrześniu rozpoczęła się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”. W kontynuacji działań nadal zachęcamy konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonujemy, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy. W ramach działań pojawią się między innymi spoty sponsorskie w największych stacjach telewizyjnych oraz szeroka kampania digitalowa. Na sklepowych półkach znajdą się także odświeżone opakowania (250 i 500 ml) z ikonami pokazującymi zalety produktu.
W kolejnej odsłonie kampanii prezentujemy wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na apetyczne jesienne potrawy i desery. Pomysły na ich różnorodne wykorzystanie w codziennym gotowaniu można także znaleźć w specjalnej zakładce na stronie www.najlepszewkuchni.pl.
Przez wiele lat śmietanka Łaciata pracowała na pozycję lidera w swojej kategorii. Stała się produktem, który Polacy lubią, ufają mu i często sięgają po niego intuicyjnie. Dzięki konsekwentnej obecności w mediach zwiększamy świadomość konsumentów, pokazując zalety naszych śmietanek i inspirując do kulinarnych odkryć – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.