![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2021/11/MS_christmas-rodzina2_HiD58x75v2.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2021/11/MS_christmas_rodzina-HiD960x200.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2021/11/MS_christmas-rodzina2_HiD205x290.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2021/11/MS_christmas-rodzina2_WH65x40.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2021/11/MS_christmas-rodzina2_WH230x300.jpg)
Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą bazą do przygotowania świątecznych wypieków i potraw.
Wspólne przygotowywanie wigilijnych dań, miły gwar w kuchni i doglądanie pachnącego, pieczonego właśnie ciasta – to znany bożonarodzeniowy zwyczaj. Ten magiczny klimat można również poczuć w tegorocznej świątecznej odsłonie kampanii marki Mazurski Smak.
Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do użycia tradycyjnych produktów marki Mazurski Smak podczas przygotowania bożonarodzeniowych potraw. W kreacjach reklamowych pojawią się takie wyroby jak mleko, masło, twaróg czy śmietana. Wyróżnikiem naszej kampanii jest akwarelowy charakter kreacji nawiązujący do natury
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Przedświąteczne działania wizerunkowe są już obecne w portalach, sieciach reklamowych oraz aplikacjach zakupowych na urządzeniach mobilnych. W grudniu prowadzona będzie kampania sponsoringowa w największych stacjach telewizyjnych – dodaje brand manager marki Lucyna Kulągowska, odpowiedzialna za realizację aktywności ze strony SM Mlekpol.