fbpx
Stwórz pomysł na produkt, który trafi do sprzedaży! Mlekpol partnerem projektu EIT Food Consumer Engagement Labs
Opublikowany 06.05.2024

Consumer Engagement Labs to pięciotygodniowy proces kreatywny, którego celem jest opracowanie innowacyjnego produktu spożywczego. Aby zgłosić się do projektu, należy wypełnić ankietę rekrutacyjną i spełnić określone warunki.

Inicjatywa ta jest skierowana do osób niezwiązanych z branżą spożywczą, urodzonych między 1982 a 1994 rokiem, mieszkających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Przedsięwzięcie jest realizowane przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie w ramach projektu „RIS Consumer Engagement Labs” Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji w obszarze żywności – EIT Food. Partnerem projektu jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie.
W Mlekpolu stawiamy sobie za cel dostarczanie na rynek wyłącznie takich wyrobów mleczarskich, które uwzględniają preferencje i oczekiwania  różnych grup osób i wspierają jednocześnie zdrowy styl życia. Cieszymy się więc, że jako partner wspomnianego projektu możemy zaprosić do niego także naszych konsumentów! Mamy nadzieję, że ta współpraca zaowocuje lepszym zrozumieniem ich potrzeb i opracowaniem produktu, który na nie odpowie – mówi Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.
Więcej informacji na temat warunków udziału w projekcie można znaleźć na stronie: https://pan.olsztyn.pl/2024/04/poszukiwani-uczestnicy-warsztatow-eit-food-ris-consumer-engagement-labs/
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej informacją na temat przetwarzania danych osobowych przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie http://pan.olsztyn.pl/instytut/informacje-ogolne/rodo/
Powrót
Mlekpol