Consumer Engagement Labs to pięciotygodniowy proces kreatywny, którego celem jest opracowanie innowacyjnego produktu spożywczego. Aby zgłosić się do projektu, należy wypełnić ankietę rekrutacyjną i spełnić określone warunki.
Inicjatywa ta jest skierowana do osób niezwiązanych z branżą spożywczą, urodzonych między 1982 a 1994 rokiem, mieszkających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Przedsięwzięcie jest realizowane przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie w ramach projektu „RIS Consumer Engagement Labs” Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji w obszarze żywności – EIT Food. Partnerem projektu jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie.
– W Mlekpolu stawiamy sobie za cel dostarczanie na rynek wyłącznie takich wyrobów mleczarskich, które uwzględniają preferencje i oczekiwania różnych grup osób i wspierają jednocześnie zdrowy styl życia. Cieszymy się więc, że jako partner wspomnianego projektu możemy zaprosić do niego także naszych konsumentów! Mamy nadzieję, że ta współpraca zaowocuje lepszym zrozumieniem ich potrzeb i opracowaniem produktu, który na nie odpowie – mówi Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.
Więcej informacji na temat warunków udziału w projekcie można znaleźć na stronie: https://pan.olsztyn.pl/2024/04/poszukiwani-uczestnicy-warsztatow-eit-food-ris-consumer-engagement-labs/
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej informacją na temat przetwarzania danych osobowych przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie http://pan.olsztyn.pl/instytut/informacje-ogolne/rodo/