Odkrywanie intrygujących smaków, radość z gotowania i odwaga w eksperymentowaniu – wiosenna kampania śmietanek Łaciatych podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni oraz pewność kulinarnego efektu. Odniesienie do „pozytywnego zamieszania”, jakie wprowadzają, ma zachęcić konsumentów do czerpania codziennej radości z podejmowania kulinarnych wyzwań.
Kampania realizowana jest w TV oraz w kanałach digital – poprzez landing page, reklamy display i na platformach VOD oraz social media. Kreacje, ukazujące śmietanki wraz z apetycznymi potrawami przygotowanymi z ich wykorzystaniem, a także ciekawe wideo tworzą nowoczesny i dynamiczny przekaz. W ramach kampanii zaplanowano współpracę z influencerami oraz konkursy dla konsumentów. Do wygrania będą roboty planetarne oraz akcesoria kucharskie.
– Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni! Chcemy inspirować konsumentów do realizowania nowych pomysłów kulinarnych, jak również do otwierania się na nowe połączenia smakowe – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Śmietanki Łaciate dostępne są w czterech wariantach o różnej zawartości tłuszczu – 12%, 18%, 30% oraz 36%. Pasują do zup, sosów, deserów, potraw z patelni czy grilla. Działania komunikacyjne prowadzone będą przez cały rok, wiosenna edycja kampanii „Śmietanka Łaciata nieźle zamiesza w kuchni!” potrwa od kwietnia do połowy czerwca.