Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty. To jedno z najważniejszych, cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowane przez magazyn „Hurt&Detal”. W tegorocznej edycji nasze produkty zdobyły aż trzy pierwsze miejsca oraz dwa wyróżnienia. Pokonały konkurencję w kategorii Mleko, Masło oraz Napoje mleczne.
Konkurs wyłania tych, którzy w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i przynoszą Kupcom największe dochody. W jedenastej edycji doceniono aż pięć produktów SM Mlekpol.
Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały trzy z nich:
- Mleko Łaciate UHT 3,2% (kat. Mleko),
- Maślanka Mrągowska naturalna 1 l (kat. Napoje mleczne),
- Masło Extra Łaciate 200 g (kat. Masło).
Uznanie głosujących, czyli drugie miejsce i wyróżnienia w plebiscycie, zyskały:
- Mix Łaciaty kubek 200 g (kat. Margaryny i miksy),
- Serek śmietankowy Łaciaty naturalny 200 g (kat. Serki kanapkowe, sałatkowe).
„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy statuetki i dwa wyróżnienia – to ogromny sukces dla SM Mlekpol. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt. Złote Paragony są niezwykle cenne, ponieważ to detaliści oddają głosy na to, co najlepiej się sprzedaje. Oznacza to, że niezmiennie nasze produkty wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to cieszy najbardziej. Liczne nagrody przyznane już kolejny rok z rzędu pokazują nam, że podążamy dobrą drogą, to także impuls do dalszych działań” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.