Ekologiczna gra edukacyjna, akcja CSR-owa z okazji Dnia Dziecka i konkurs dla najmłodszych – to główne elementy nowej edycji kampanii mleczek smakowych Łaciatych. W jej ramach mali konsumenci dowiedzą się więcej o negatywnych skutkach zaśmiecania planety i sprawią, że dzieci z domów dziecka otrzymają wyjątkowe prezenty.
Na stronie https://grajwlaciate.pl/ dostępna jest już nowa wersja zręcznościowej gry edukacyjnej, w której zwierzęta z opakowań mleczek zbierają śmieci porzucone przez ludzi. Satysfakcja z wyniku jest tym większa, że każde 50 tys. zdobytych punktów to nagroda dla wychowanków placówek opiekuńczych.
– Dzięki grze on-line nie tylko edukujemy najmłodszych na temat konsekwencji śmiecenia, ale także uwrażliwiamy ich na los drugiego człowieka, w tym wypadku rówieśników przebywających w domach dziecka. To dwuwymiarowe działanie udało nam się zawrzeć w niezwykle atrakcyjnej dla maluchów formie, w której trzeba wykazać się szybkością i refleksem – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Na graczy, poza radością z zabawy i pomagania, czeka także minikonkurs ze 130 nagrodami. Jego zasady są bardzo proste. Po skończonej grze wystarczy odpowiedzieć na pytanie „Jaki nowy smak mleczka Łaciate byś stworzył i jaka postać by na nim widniała?”. Do zgarnięcia są doładowania w kwocie 20 zł do wykorzystania na gry i aplikacje.
Kampania promowana będzie przez influencerów na TikToku.
Loteria Back to school
W drugim etapie kampanii, jesienią, klienci będą mogli wziąć udział w loterii. Wystarczy, że kupią 3 mleczka smakowe Łaciate, zachowają paragon, a na stronie zarejestrują go wraz z kodem z opakowania. Codziennie do wygrania będzie konsola Steam Deck oraz doładowanie portfela Steam w kwocie 70 zł.