fbpx
Rolmlecz od mleczarza – tradycyjnie z krówką
Opublikowany 20.05.2021

Najbardziej rozpoznawalnym produktem marki Rolmlecz jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”, który wielu kojarzy się z beztroskim okresem dzieciństwa. Ostatnio wszystkie produkty przeszły zmiany w wyglądzie opakowań, by na sklepowych półkach zachęcać nowym wyglądem.

Czas na zmiany

Na przestrzeni lat produkty Rolmlecz przechodziły jedynie subtelne modyfikacje szaty graficznej, pozostając niemal niezmienione po dziś dzień. Jednak, by były nadal atrakcyjne dla swoich odbiorców, podążały za trendami i wyróżniały się na sklepowej półce, wygląd opakowań nabrał obecnie bardziej nowoczesnego charakteru.

W 2021 roku pierwszy raz w historii marki Rolmlecz zrealizujemy kampanię reklamową w mediach ogólnopolskich. Legendarna krówka dotrze do szerokiej grupy obiorców dzięki zaplanowanym działaniom displayowym, digitalowym, na kanałach social media oraz współpracy z influencerami. Zostanie również stworzona dedykowana platforma internetowa „od mleczarzy” – dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Marka z tradycją zaskakuje nowościami

Miłośnicy „serka z krówką” powinni spróbować intrygującej nowości – waniliowego jogurtu pitnego. To smaczna i pełnowartościowa przekąska do bezpośredniego spożycia. Aksamitny, stworzony z najlepszej jakości polskiego mleka, o wyraźnie waniliowym smaku jogurt został zamknięty w poręcznym kartoniku. Pod marką Rolmlecz ukaże się również mleko świeże o 2 i 3,2% zawartości tłuszczu. Będzie ono dostępne w litrowych butelkach. Ofertę śmietanek UHT poszerzy śmietanka 18%, która stanowi idealne kremowe dopełnienie i wzbogacenie smaku wielu dań. Do szerokiej gamy produktów dołączą także żółte sery w plastrach 150 g, takie jak ser ementaler czarnoleski, salamigouda.

Powrót
Mlekpol