![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIPjesien_zapiek_1080x1080.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIP23_risotto_205x290.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIP23_tortilla_1080x1920.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIP23_tortilla_1125x1500.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIP23_zapiek_1920x843.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIPjesien_risotto_750x150.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIPjesien_tortilla_750x150.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIPjesien_tortilla_1100x300.jpg)
![](https://mlekpol.com.pl/wp-content/uploads/2023/09/DIPjesien_zapiek_750x150.jpg)
Gotujesz – dipujesz – smakujesz! Druga w tym roku odsłona kampanii Dipów śmietanowych typu crème fraiche marki Mlekpol zaprasza nas do świata rozgrzewających potraw i przekąsek na długie jesienne wieczory.
– Obecna kampania skupia się na pokazywaniu wszechstronności i wygody zastosowania dipów śmietanowych od Mlekpolu. Postawiliśmy na silną komunikację digital, nową kreację graficzną i trzy przebojowe spoty z charakterystycznym, znanym już motywem muzycznym „DIP i DIP i DIP”, który łatwo i szybko wpada w ucho – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Celem działań digitalowych jest dotarcie do ok. 8 mln odbiorców, m.in. przy pomocy reklamy display, obecności w gazetkach promocyjnych czy w social mediach. Kontynuację znajdzie też współpraca z wysokozasięgowymi influencerami pod hasłem „Dipujesz? Testujesz!”, w ramach której popularni twórcy internetowi na TikToku i Instagramie testują i wybierają swój ulubiony smak dipu.
Dodatkowo na stronie https://najlepszewkuchni.pl/ dostępna jest zakładka „Dipy” z informacjami o produkcie, przepisami oraz inspiracjami w ramach działań edukujących konsumenta.