Flagowa marka SM Mlekpol najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską.
Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste – emocjonalne, społeczne. Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM Mlekpol okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich. Portfolio Łaciate to już 55 produktów. Sławą mleku Łaciatemu dorównują Łaciate śmietanki w różnych wariantach tłuszczowych, masło ekstra, serki śmietankowe do smarowania, serki wiejskie i jogurty pitne bez laktozy.
Meaningful Brands realizowane jest przez Havas Media. Tegoroczne badanie jest drugą „falą” wykonaną w Polsce.