fbpx
Nowa kampania wizerunkowa Deserów z maślanką od Mlekpolu
Opublikowany 31.05.2023

Mmmm… mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa od SM Mlekpol. Energetyczne kolory i rajskie klimaty jej kreacji graficznych podkreślają charakter doznań smakowych, jakie towarzyszą spożywaniu tych wyjątkowych produktów. 

Desery z maślanką Mlekpolu dostępne są w trzech oryginalnych wariantach: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz z nata de coco i kawałkami czekolady. Charakteryzują się one gęstą, aksamitną konsystencją i są świetną propozycją dla osób, które cenią sobie wysokiej jakości składniki oraz ich niebanalne połączenia. A przy tym desery od Mlekpolu nie są jedynie „pustymi kaloriami”.

Kampania marketingowa motywuje odbiorców do wprowadzania niewielkich zmian w swojej codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności.

Działania realizowane będą głównie w kanale digital przy użyciu zasięgowych formatów, m.in. dipslay i video. Obejmą także aplikacje zakupowe, Google i Meta Ads oraz TikTok. Strategia zakłada ponadto działania contentowe i współpracę z influencerami. Poprzez ciekawe wyzwania i naturalne treści internetowi twórcy zachęcą konsumentki do dzielenia się swoimi małymi sukcesami.

Dynamizm grafik i wykorzystanie wyrazistych kolorów świetnie podkreślają niebanalny charakter deserów, a hasła: „prosty skład” i „100% przyjemności” akcentują korzyści płynące z jedzenia tych innowacyjnych wyrobów mleczarskich Mlekpolu – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Powrót
Mlekpol