fbpx
Nowa kampania śmietanek Łaciatych
Opublikowany 27.10.2020

W mediach rozpoczęła się nowa kampania reklamowa śmietanek Łaciatych 0,5 l o zawartości tłuszczu 12% i 18%. W jesiennej odsłonie aktywności marketingowych zaplanowano działania digitalowe oraz billboardy sponsorskie. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumenta na uniwersalność oraz mnogość kuchennych rozwiązań ze śmietanką Łaciatą w roli głównej.

W nowej kampanii wskazujemy i podpowiadamy różne sposoby zastosowania naszych produktów. Odbiorca odnajdzie w niej kulinarne propozycje i zostanie zainspirowany do szukania nowych możliwości wykorzystania śmietanek Łaciatych.

Produkty promowane są poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat-u, TVN-u oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w Internecie – kampania display, social media, YouTube. Ważnym elementem działań jest platforma www.najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy na pyszne i zdrowe posiłki w tradycyjnej, jak i nowej odsłonie. Na stronie zamieszczane są również inspiracje kulinarne z użyciem śmietanek Łaciatych. Działania promocyjne zaplanowane są do 8 listopada 2020.

Powrót
Mlekpol