fbpx
Nowa kampania marki Łaciate ze śmietaną w roli głównej
Opublikowany 04.04.2022

Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska… Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na 100%! Jest prawdziwa, charakteryzuje ją dobry skład, więc jej wybór jest oczywisty i… prosty!

 

Śmietana sygnowana marką Łaciata składa się tylko z dwóch naturalnych składników, bez substancji zagęszczających, stabilizatorów czy skrobi. Nie każdy produkt na rynku może pochwalić się tak dobrym składem. Dzięki temu Łaciata od lat zachwyca tradycyjnym smakiem i swoją gęstą, prawdziwą konsystencją śmietany – dlatego to produkt na 100%!

 

Całoroczna kampania marketingowa śmietan Łaciatych ma na celu budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie tej kategorii produktów. Rozbudowane działania zostały zaplanowane zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Mocno stawiamy na współprace z influencerami. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w TV. W ramach działań powstała również specjalna zakładka na stronie www.laciate.pl/smietana – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

 

W trakcie trwania kampanii konsumenci poznają zalety produktu. Powstanie również Łaciata Akademia, która będzie ich inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania oraz zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Będą mogli wziąć także udział w konkursach konsumenckich z ciekawymi nagrodami.

Powrót
Mlekpol