W czerwcu wystartowała najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej od Mlekpolu. Utrzymana w dobrze znanej, akwarelowej estetyce, zachęci ona konsumentów do spróbowania produktów Mazurskiego Smaku, które świetnie nadają się do przygotowania lekkich, letnich śniadań.
Działania prowadzone są głównie w kanale digital i obejmują największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych.
Tegoroczna kampania ma także mocne wsparcie w osobie ambasadorki marki – Karoliny Glinieckiej (aka Charlize Mystery). Ta znana z miłości do Mazur i gotowania influencerka udowodni w social mediach, że każde śniadanie jest warte tego, aby je celebrować. Pokaże także kreatywne, a jednocześnie proste w przygotowaniu przepisy, zgodne z ideą hasła przewodniego: #ŚNIADANIEPOMAZURSKU.
– W lipcu na jeziora wypłynie jedyna, specjalnie przygotowana na cele kampanii motorówka Mazurskiego Smaku, z której o poranku rozdamy żeglarzom torby pełne śniadaniowych smakołyków i świeżych bułeczek. Równolegle takie prezenty otrzymają żeglarze w największych mazurskich portach – w Mikołajkach, Giżycku, Sztynorcie, Węgorzewie oraz Rucianem Nidzie – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania „Śniadanie po Mazursku” potrwa przez całe lato. Na promujących ją grafikach zobaczymy m.in. mleko, masło, śmietanę czy twaróg marki Mazurski Smak w kontekście apetycznych potraw i rodzinnych śniadań na świeżym powietrzu.