Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już po raz drugi zaangażowała się w organizację Augustowskiego Festiwalu Biegowego, pełniąc rolę partnera wydarzenia oraz wystawiając swoją reprezentację pracowników w biegu charytatywnym.
Do zawodów stanęło około tysiąca uczestników, którzy zmierzyli się na dystansach: Ultra Kanał 80 km, Ultra Kanał Maraton 42 km oraz Półmaraton Augustowski 21 km. W ramach wydarzenia zorganizowano także Bieg Charytatywny na dystansie 10 km oraz biegi dla dzieci.
Energii biegaczom, podobnie jak w ubiegłym roku, dostarczały produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol – głównie nowa linia wyrobów wysokobiałkowych Łaciate Protein+. To m.in. jogurty pitne i kefir wzbogacone o dodatkowe białko, które zapewnia szybszą regenerację mięśni po wysiłku fizycznym.
— Cieszymy się, że uczestnicy Augustowskiego Festiwalu Biegowego mieli możliwość spróbowania naszej nowości bezpośrednio podczas zawodów. Ich pozytywne opinie są dla nas niezwykle cenne — mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Augustowski Festiwal Biegowy odbył się w terminie 28–29 września 2024 r.