Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny zaprezentowała bogatą ofertę swoich produktów podczas Gulfood 2024 w Dubaju. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej na świecie, które zgromadziło ponad 5,5 tys. wystawców ze 190 krajów.
Tegoroczna edycja Gulfood odbyła się od 19 do 23 lutego w Dubai World Trade Centre. Targi skupiają głównych przedstawicieli sektora F&B (żywności i napojów), którzy prezentują swoje innowacyjne produkty, usługi i technologie, kształtujące przyszłość światowego rynku spożywczego i wyznaczające nowe kierunki jego rozwoju.
– Produkty Mlekpolu docierają do ponad 100 państw na całym globie, jednak wyraźnie widzimy, że zapotrzebowanie na nabiał rośnie, szczególnie w regionach z niedostatecznie rozwiniętą produkcją własną i zmagających się z zagrożeniem, jakim jest susza. Odwiedzający nasze stoisko zainteresowani byli głównie wyrobami o długim terminie przydatności do spożycia, jak mleko UH, masło, mozzarella czy proszki mleczne. Liczymy, że dzięki kontaktom nawiązanym podczas Gulfood 2024 zwiększymy możliwości eksportowe Mlekpolu nie tylko w państwach arabskich, ale także azjatyckich czy afrykańskich – komentuje Tomasz Trzaska, Kierownik Działu Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.
Mlekpol uczestniczył w targach dzięki współpracy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, tworzącym na Gulfood polskie stoisko narodowe pn. „Poland Tastes Good”.