W czerwcu rozpoczęliśmy nową letnią kampanię reklamową kefiru, maślanki i jogurtów Milko pod hasłem „Ruszaj z Milko”. W tegorocznej komunikacji wskazujemy na różne, często nieoczywiste korzyści, jakie niesie ze sobą ruch, takie jak odporność organizmu, czy redukcja stresu i równowaga emocjonalna. Zwracamy również uwagę na ważną rolę zbilansowanej diety dla zdrowia, sprawnego działania systemu immunologicznego oraz ogólnego samopoczucia.
„Naszym celem jest zwrócenie uwagi, jak ważna jest aktywność fizyczna i że jest wiele dobrych powodów, aby być aktywnym w każdym wieku. Skład i wartości odżywcze sprawiają, że fermentowane produkty mleczne stanowią ważny element zrównoważonej diety, a poręczne opakowania Milko o poj. 330 ml z wygodną zakrętką idealnie wpisują się w aktywny styl życia” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
W ramach działań edukacyjnych na stronie internetowej ruszajzmilko.pl publikujemy artykuły dotyczące ruchu, zbilansowanej diety, motywowania do aktywności, a także sposobów radzenia sobie ze stresem, jak choćby praktyka uważności (tzw. mindfulness). Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów, dietetyków oraz trenerów rozwoju osobistego, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą na łamach bloga Milko. Do propagowania korzyści z aktywności razem z Milko włączeni zostali również instagramowi influencerzy.
Kampania Milko będzie widoczna w mediach ogólnopolskich dzięki telewizyjnym billboardom sponsorskim. Pojawią się także spoty w internecie oraz kampania display.