Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka Mrągowska, startuje z nową kampanią marketingową. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie nie tylko do dotychczasowej bazy odbiorców, ale także do młodszej grupy konsumentów.
Kampania łączy siłę produktu – Maślanki Mrągowskiej – z unikalnym charakterem regionu, z którego pochodzi. Uzupełniając proste hasło poprzedniej kampanii „Tyle dobra”, dopowiada, jak wartościowy jest sam skład produktu, skupiając się na bardzo konkretnych benefitach włączenia Mrągowskiej do diety.
– Zależy nam na kreatywnym podejściu, które łączy humor z edukacją. Każdy element komunikacji ma opowiadać o konkretnych korzyściach płynących ze składników Maślanki Mrągowskiej, ale w sposób, który jest bliski współczesnym konsumentom – dodaje Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.
Telewizja pozostaje kluczowym kanałem zasięgowym – kampania obejmie spoty 15-sekundowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane w najlepszym czasie antenowym. Dodatkowo produkt pojawi się w kulinarnym kąciku programu „Dzień Dobry TVN”. Outdoor cyfrowy (DOOH) oraz mobilny retargeting pozwolą dotrzeć do użytkowników w kluczowych momentach – m.in. podczas zakupów. Wykorzystane zostaną również aplikację służącą do tworzenia i zarządzania listami zakupów – Listonic, a także gazetki promocyjne online. Kampania będzie widoczna w 10 największych miastach Polski.
Sercem kampanii stanie się internet, szczególnie w komunikacji z młodszym konsumentem. Marka pojawi się na displayach i w social mediach. Do kampanii włączeni zostaną również influencerzy oraz nowoczesne formaty reklamowe, takie jak FOOH. W lipcu i październiku kampanię wspierać będą dodatkowo kreatywne konkursy konsumenckie z atrakcyjnymi nagrodami.