Pod koniec lutego 2023 roku rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej, której myślą przewodnią jest stwierdzenie, że ten legendarny fermentowany produkt „niejedno potrafi połączyć”.
Tegoroczna kampania ma na celu ukazanie, że Maślanka Mrągowska – dosłownie i w przenośni – „niejedno potrafi połączyć”: łączy się bowiem z innymi składnikami pysznych potraw, łączy się ze zdrowiem i smakiem, a poza tym od 25 lat łączy pokolenia, które spożywają ją przy różnych okazjach.
W ramach kontynuacji formatu z zeszłego roku powstał nowy cykl filmów Fridge Challenge, który jak dotychczas będzie inspirować kulinarnie i zachęcać do gotowania z produktów, jakie mamy pod ręką, tak aby przy niewielkim wysiłku nasze dania były i zdrowe, i smaczne.
Kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej składać się będzie z sześciu cykli, z których każdy wsparty zostanie materiałami video, display, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie prowadzone w ramach kampanii działania internetowe oraz TV będą odsyłały użytkowników do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej: www.maslankamragowska.pl.
Będziemy również kontynuować wątki dotyczące ochrony środowiska, jak też wpisujący się w trendy temat oszczędzania. W tym celu na platformie pojawi się nowa sekcja contentowa, zawierająca przepisy na przystępne cenowo dania z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Maślanka Mrągowska to synonim autentyczności, zdrowia i smaku. Konsumenci sięgając po nią, mają gwarancję, że wybierają bezpieczny i pożywny produkt o prozdrowotnych właściwościach, który można na wiele sposobów wykorzystać w kuchni.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.