fbpx
Loteria mleczek smakowych Łaciate – edukacja, ekologia i nowe ulepszone receptury
Opublikowany 06.09.2021

Wystartowała nowa kampania smakowych mleczek Łaciate. Ulubione smaki najmłodszych, w porcji idealnej „na raz” dostępne są teraz w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. Kampania skupia się na działaniach digitalowych oraz aktywizacji konsumenckiej, którą zapewni zaplanowana na dwa miesiące loteria konsumencka oraz akcje promocyjne w sklepach.

Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w czterech wariantach smakowych
– czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu i źródło ważnych dla rozwoju dzieci składników odżywczych. Świetnie sprawdzi się w szkole – na przerwie jako drugie śniadanie, ale także w podróży, podczas zabawy i na spacerze. Wygodne spożycie ułatwia kartonik z dołączoną papierową słomką. Od września mleczka Łaciate będziemy mogli zobaczyć na sklepowych półkach w nowej szacie graficznej i zmienionym opakowaniu, które w dużej części składa się teraz z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznym. Ulepszona została także receptura produktu
– zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty.

Ochrona środowiska to dla nas bardzo istotny aspekt, dlatego w obszarze segregacji opakowań chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Kampania marketingowa Mlekpolu ma również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych. Połączyliśmy w niej troskę o środowisko z najwyższej jakości produktami, które charakteryzuje wyjątkowy smak – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Powrót
Mlekpol