fbpx
Łaciaty PROTEIN+ podbija nowe kanały! Kampania „Dołatuj się” w 2025 z jeszcze szerszym zasięgiem!
Opublikowany 04.04.2025

Po zeszłorocznym sukcesie komunikacyjnym Łaciaty PROTEIN+ wraca z nową kampanią, jeszcze mocniej zaznaczając swoją obecność w kluczowych kanałach. Marka ponownie inwestuje w telewizję, digital i social media (YouTube, TikTok, Spotify, Meta), a także rozszerza działania OOH, koncentrując się na strategicznych lokalizacjach – w pobliżu siłowni, uczelni i biurowców, gdzie dociera do aktywnych konsumentów.

Strategicznie zaplanowane emisje spotów 15” oraz sponsoring TV pojawią się w kluczowych momentach roku, takich jak wiosenne przebudzenie przed majówką oraz sezon wakacyjny, kiedy rośnie zainteresowanie produktami on-the-go.

To jednak dopiero początek! Łaciaty PROTEIN+ wkracza w świat esportu i gamingu, rozpoczynając współpracę ze znanymi drużynami. Marka wesprze także wydarzenia sportowe premium, podkreślając swoje naturalne skojarzenie ze zdrowym stylem życia i aktywnością fizyczną. Dodatkowo, kampanię wzmocni influencer marketing, angażując twórców z obszarów fitness, lifestyle i parentingu, którzy zwiększą zaangażowanie i autentyczność komunikacji.

Powrót