fbpx
Łaciate w Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Mlekpol kolejny raz wspiera Fundację Polsat
Opublikowany 05.12.2025

W sobotę 6 grudnia, w ramach 22. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, widzowie Telewizji Polsat zobaczą jubileuszowy spot marki Łaciate „Ale się zeszło!” oraz reklamę twarogów Łaciatych „Nowy w rodzinie”. Cały dochód z emisji przekazany zostanie na pomoc chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny włącza się w tę wyjątkową akcję.

Spot „Ale się zeszło!” powstał z okazji 30-lecia marki Łaciate i w lekki, humorystyczny sposób opowiada o trzech dekadach obecności kultowego mleka Łaciatego w życiu Polaków. Reklama „Nowy w rodzinie” to z kolei prezentacja szerokiego portfolio Łaciatych twarogów. Teraz widzowie zobaczą wskazane reklamy w szczególnym kontekście – podczas bloku reklamowego, który od 22 lat pomaga najmłodszym.

Tegoroczna mikołajkowa akcja Polsatu nosi tytuł „Dźwięk Świąt” i zwraca uwagę na potrzeby dzieci z ubytkiem słuchu.

Powrót
Mlekpol