Linia wysokobiałkowych produktów pitnych marki Łaciate Protein+ zajęła pierwsze miejsce w nabiale w kategorii „Odpowiedź na potrzeby konsumenta”, zdobywając tym samym nagrodę Złotej Innowacji.
Linia Łaciate Protein+ zadebiutowała na sklepowych półkach w marcu 2024 roku, szybko zyskując uznanie zarówno handlowców, jak i samych konsumentów. Potwierdzeniem tego jest Złota Innowacja przyznana funkcjonalnym nowościom od Mlekpolu. Wyróżnienie to przypadło w udziale trzem Łaciatym jogurtom pitnym oraz kefirowi, charakteryzującym się wysoką zawartością białka – nawet do 29 g w opakowaniu.
– Popularność produktów funkcjonalnych to silny trend, który z pewnością będzie się rozwijał. Współcześni konsumenci poszukują nie tylko zdrowych i smacznych wyrobów mleczarskich o prostym składzie, ale także wartości dodanej. W przypadku linii Łaciate Protein+ jest to solidna porcja białka, po spożyciu której zyskujemy poczucie sytości na dłużej. Jeśli dodamy do tego wysokiej jakości surowiec, brak dodatku cukru i pyszne warianty smakowe, zyskujemy produkt, który doskonale odpowiada na potrzeby rynku – komentuje Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol, która odebrała nagrodę podczas uroczystej gali Złotych Innowacji.
Konkurs Złote Innowacje FMCG&Retail organizowany jest od 2019 roku. Startujące w nim produkty podlegają ocenie między innymi pod kątem innowacyjności, jakości czy funkcjonalności. Uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję odbyła się 29 października w Teatrze Kamienica w Warszawie i była poprzedzona konferencją INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE.