fbpx
Łaciate dobrze, gdy czeka w domu. Nowa kampania Mlekpolu i mleka Łaciatego.
Opublikowany 15.10.2019

Spółdzielnia mleczarska Mlekpol w Grajewie rozpoczyna nową kampanię promującą mleko Łaciate. W przyszłym roku najbardziej rozpoznawane polskie mleko obchodzi jubileusz 25-lecia swojej obecności na rynku.

 

Nowa kampania mleka Łaciatego to 3 historie, które będą przypominać o wartościach zawartych w marce Łaciate, takich jak naturalność, jakość i wyjątkowy smak. Pierwsza z historii, która pojawi się w mediach jesienią, przywołuje nasze najlepsze skojarzenia z domem, jaki pamiętamy także z dzieciństwa, z domem pachnącym mlekiem i poranną kawą. Łaciate w Polsce to synonim mleka i dla wielu konsumentów produkt pierwszego wyboru, co znajduje swoje odzwierciedlenie nie tylko w stale rosnących ilościach sprzedaży, ale także w  regularnie przyznawanych nagrodach konsumenckich. W kolejnych odsłonach naszej kampanii promocyjnej podkreślimy, że już 25 lat minęło, odkąd Łaciate, jako pierwsza polska marka mleka pojawiła się w sklepach i na ekranach telewizorów. – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

 

Kampania promocyjna składać się będzie ze spotów reklamowych 15 i 30 sekundowych emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat. Dodatkowe działania wspierające kampanię telewizyjną Łaciatego będą prowadzone na stronie www.laciate.pl,  Facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz na bilbordach w całym kraju.

 

Nie zapominamy również o mediach społecznościowych, w których realizować będziemy kampanię opartą o przepisy i możliwość wykorzystania Łaciatego do  przygotowania smacznych i różnorodnych potraw. Dodatkowo w przyszłym,  jubileuszowym roku, planujemy wiele atrakcji i konkursów z nagrodami dla wszystkich fanów mleka Łaciatego – dodaje Dorota Grabowska.

 

Kampania mleka Łaciatego powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialną za komunikację tej marki, a prowadzona będzie w  telewizji, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych.

 

Link do spotu video reklamowego: https://youtu.be/lfwyyZmcAlY

 

 

 

***

O Spółdzielni Mleczarskiej  Mlekpol w Grajewie

 

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie to od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM Mlekpol w tym roku przekroczyła granicę 1,8 mld litrów skupionego mleka rocznie wyłącznie z własnej bazy skupowej. To blisko 5 milionów litrów mleka dziennie od 9500 producentów. Produkty Mlekpolu powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w: Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.

 

Mlekpol w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany, śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte.

 

Flagowymi markami Mlekpolu są: Łaciate, Maślanka Mrągowska, Milko, Mazurski Smak, Mlekpol, Rolmlecz oraz Białe.

 

 

 

 

Bartosz Grochal

rzecznik prasowy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie

email: bartosz.grochal@v5group.pl

mobile: +48 505 223 467

www.mlekpol.com.pl

Powrót
Mlekpol