fbpx
Konsumenci wybrali – nasze produkty docenione w konkursie Złote Innowacje 2021
Opublikowany 27.10.2021

W 4. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w gronie laureatów w kategorii Nabiał znalazł się serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką. Wprowadzenie na rynek Dipów śmietanowych typu crème fraiche okazało się trafną odpowiedzią na potrzeby konsumentów, co potwierdziła druga lokata w tejże grupie.

SM Mlekpol pobiła swój zeszłoroczny wynik, tym razem odnosząc sukces:

  • w grupie Smak: 1 miejsce za serek śmietankowy Łaciaty smak indyjski z konopiami i czarnuszką”;
  •  w grupie Odpowiedź na potrzeby: 2 miejsce za linię Dipów śmietanowych typu crème fraiche.

Triumf w tym dużym i cenionym ogólnopolskim konkursie, wyłaniającym najbardziej innowacyjne produkty FMCG niezmiernie nas cieszy. Dumą napawa fakt, że zwycięzcy wybierani są na podstawie największej liczby głosów oddanych przez konsumentów. Wyniki tego konkursu utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze propozycje nie tylko uatrakcyjniły rynek spożywczy, ale przede wszystkim zasmakowały Polakom i spełniły ich oczekiwania
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Powrót
Mlekpol