fbpx
Kolejny etap kampanii Maślanki Mrągowskiej
Opublikowany 14.09.2020

W tym roku Maślanka Mrągowska rozpoczęła kampanię promującą spożywanie posiłków w większym gronie. Teraz nadszedł czas na kolejny etap komunikacji. Tym razem w nowej odsłonie kampanii, pod hasłem: „Najważniejszy posiłek to ten, który gotujemy razem”, podkreśla wagę ich wspólnego przygotowywania.

Czas spędzony z najbliższymi to znakomita okazja do zwolnienia tempa i moment na rozmowę. W takich chwilach zbliżamy się do siebie i zacieśniamy więzi. Nawet jedna godzina spędzona w kuchni może znaczyć dla rodzinnych czy przyjacielskich relacji bardzo wiele.

„W kolejnym etapie kampanii zwracamy uwagę na najważniejsze wartości, jakimi są przyjaźń, rodzina i czas, jaki im poświęcamy. Staramy się aktywizować naszych konsumentów i zachęcać ich do gotowania z Maślanką Mrągowską w gronie rodzinnym, dbając o świadome odżywianie i zbilansowaną dietę” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.

Podjęliśmy ten ważny temat i propagujemy ideę wspólnego gotowania, ponieważ Maślanka Mrągowska dzięki swojej uniwersalności zastosowania oraz naturalnym składnikom, jest pełnowartościowym elementem dań i częstym towarzyszem rodzinnych spotkań. By ten czas umilić i ułatwić serwis www.niejembyleczego.pl został poszerzony o nowe przepisy, dostosowane do potrzeb i umiejętności gotujących.

Powrót
Mlekpol