fbpx
Kampania „ŁaciaTY i JA i to, co ważne” wśród liderów działań marketingowych w polskiej branży mleczarskiej
Opublikowany 11.12.2023

Kampania marketingowa serków śmietankowych Łaciatych pod nazwą „ŁaciaTY i JA, i to, co ważne” zajęła drugie miejsce w konkursie „Lider Forum Kampanie 2023”. Koncept zdobył uznanie jury za komunikację bazującą na zaskakującej interpretacji maksym i przysłów, które mogą przyświecać konsumentom w codziennym życiu.

Konkurs Lider Forum Kampanie, organizowany przez „Forum Mleczarskie. Media branży nabiałowej”, ma na celu wybór najciekawszych kampanii marketingowych prowadzonych w danym roku dla marek z branży mleczarskiej w Polsce. Nagrodzona w jego w wyniku kampania konsumencka „ŁaciaTY i JA” zapoczątkowana została w 2020 r., a hasłem przewodnim jej kolejnego, trwającego właśnie etapu jest: „ŁaciaTY i JA, i to, co ważne”. Cała komunikacja opiera się na współczesnych formach sentencji lub przysłów, takich jak: „Każdy Polak fakt doceni, że Łaciaty z polskiej ziemi”, „Prostota to Łaciatego największa cnota”, czy „W 15 minut powstanie danie, kiedy Łaciaty pomaga mamie”. Mają one na celu ukazanie wszechstronności zastosowania serków „Łaciatych” w odpowiedzi na bieżące potrzeby konsumentów.

– Kampania serków Łaciatych to ogólnopolska kampania o celu wizerunkowym, budującym świadomość produktu z elementami angażującymi i lokalizującymi w postaci loterii oraz konkursów konsumenckich, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Stworzone przez markę sentencje z jednej strony przyciągają uwagę konsumentów, z drugiej zaś wskazują na moc kulinarnych możliwości i wysoką jakość produktów Mlekpolu – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Za koncepcję i realizację kampanii serków Łaciatych odpowiadają spółki należące do Group One: agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic. Nadzór nad kampanią z ramienia SM Mlekpol prowadzi natomiast Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki.

Powrót
Mlekpol