„Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza edycja konkursu skierowanego do najmłodszej grupy konsumentów wyrobów mleczarskich.
Kolorowe zwierzątka z opakowań mleczek smakowych Łaciatych przybliżą dzieciom zasady ekologii i zaproszą je do sprzątania rozrzuconych w wirtualnym świecie śmieci. Gra toczy się nie tylko o czystą planetę, ale także o podarunki dla podopiecznych z domów dziecka. Mlekpol przygotował aż 605 upominków, które dzięki zaangażowaniu graczy i zdobytym przez nich punktom, trafią w ręce potrzebujących maluchów.
Ale to nie koniec atrakcji! Uczestnicy mogą wziąć udział w konkursie, odpowiadając na jedno pytanie. Dla 60 autorów najciekawszych odpowiedzi przewidziano supernagrody!
– Do współpracy nad tym projektem zaprosiliśmy Nicolę Węcławiak, popularną influencerkę, która nie tylko zadba o promocję naszej charytatywnej akcji wśród swoich obserwujących, ale także w finale odwiedzi jedną z placówek i osobiście przekaże jej podopiecznym prezenty zdobyte przez graczy – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Gra oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie: https://grajwlaciate.pl/. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane będą do 7 czerwca 2024 r.
„Graj w Łaciate” to pierwszy etap tegorocznej kampanii marketingowej mleczek smakowych Łaciatych. Od połowy czerwca ruszają bowiem działania pod hasłem „Tak płynie Łaciaty Vibe”, które będą skoncentrowane na TikToku.