fbpx
„Gotuj jak po maśle!” – rusza nowa odsłona kampanii od Mlekpolu
Opublikowany 25.04.2025

Mlekpol po raz kolejny inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków potraw z wykorzystaniem masła Łaciatego. W odświeżonym formacie kampanii „Gotuj jak po maśle” poznamy jeszcze więcej oryginalnych przepisów na pyszne dania, które przygotować można tak na co dzień, jak i od święta.

Głównym elementem kampanii są krótkie, dynamiczne filmy, będące codzienną dawką kulinarnych inspiracji.

– Pokazujemy w nich, że masło Łaciate to niezbędny składnik, który poprawia smak potraw i sprawia, że gotowanie staje się przyjemnością – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol. – Ciekawym elementem koncepcji kreatywnej jest wykorzystanie restauracyjnego nazewnictwa, które przenosimy do domowej kuchni. Mówimy na przykład o „trudnym kliencie”, „gościach bez rezerwacji” czy „wydawce w 20 minut”, jednocześnie oferując proste, ale efektowne rozwiązania tych wyzwań z wykorzystaniem naszych produktów.

W kampanii po raz pierwszy szczególne miejsce zajmie również masło klarowane Łaciate, które ze względu na swoje właściwości doskonale sprawdza się podczas smażenia i pieczenia. Publikacje pojawiać się będą regularnie przez cały rok, z dodatkowym wzmocnieniem działań w okresie przedświątecznym.

Nowość w tegorocznej komunikacji stanowi współpraca z influencerami reprezentującymi różne kategorie tematyczne, nie tylko kulinarne. W ich interpretacji znajdą się przepisy na imprezę, do świętowania, na rozpieszczanie, dla poczatkujących, dla zabieganych, śniadanie mistrzów. Całość uzupełni kampania banerowa, również w gazetkach zakupowych oraz zaplanowana na maj emisja spotu reklamowego w telewizji.

Powrót