W niedzielę 17 września w Lidzbarku Warmińskim oficjalnie zakończył się ósmy sezon Milko Mazur MTB, cyklu kolarskiego, którego sponsorem tytularnym jest Milko, a sponsorem strategicznym Łaciate Junior – marki należące do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
Zmagania w ramach tegorocznej odsłony Milko Mazury MTB rozpoczęły się 23 kwietnia w Iławie. W sumie odbyło się 9 etapów, które zwieńczył finał w Dolinie Symsarny w Lidzbarku Warmińskim, gdzie rozdano nagrody w klasyfikacji generalnej: zarówno indywidualnej, jak i drużynowej.
– To był intensywny sezon dla zawodników, którzy postanowili walczyć o klasyfikację generalną. Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy za wspólny czas, pełen pozytywnych emocji – mówi Arkadiusz Cała, pomysłodawca Milko Mazury MTB.
Cykl Milko Mazury MTB organizowany jest przez Stowarzyszenie Luz Grupa, które od 2015 roku na Mazurach aktywnie promuje kolarstwo górskie. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent jogurtów, maślanek i kefirów Milko, w 2023 roku sponsorem wydarzenia była już po raz szósty.
– Po raz kolejny z dużą radością kibicowaliśmy uczestnikom Milko Mazury MTB – największego cyklu kolarstwa górskiego w północno-wschodniej Polsce. Cieszymy się, że tak wielu zawodników zdecydowało się na wzięcie udziału w tej sportowej rywalizacji, a Mlekpol, jako producent wysokiej jakości produktów mleczarskich, mógł ich w tym wspierać. Szczególnie gratulujemy drużynie Mlekpol Team, która dała z siebie wszystko – podsumowuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.