fbpx
Event z pysznościami na 100%. Śmietana Łaciata ukoronowaniem menu Beaty Śniechowskiej
Opublikowany 31.07.2024

Znana szefowa kuchni, popularni influencerzy kulinarni, mnóstwo pysznego jedzenia i ona – śmietana Łaciata – główna bohaterka wieczoru. Wraz z początkiem wakacji we wrocławskiej restauracji Młoda Polska Beata Śniechowska zaprezentowała gościom swoje autorskie menu, oparte właśnie na Łaciatej. Serca uczestników letniego eventu skradły comfort-foodowe dania ze sznytem bistro.

 

Kolacja degustacyjna w restauracji Młoda Polska była częścią trwającej od kwietnia kampanii marketingowej „Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami”, związanej m.in. z graficznym odświeżeniem opakowań Łaciatej.  Nasza ambasadorka potwierdziła, że smaczna, a jednocześnie przyjemna dla oka kuchnia, nie musi być skomplikowana. Chłodnik z ogórkami i agrestem, cudowny śledzik pod pierzynką z młodymi ziemniaczkami czy tatar z cieniutkimi plastrami kolorowych pomidorów  – a wszystko to w towarzystwie wyśmienitej, gęstej i kwaśnej śmietany Łaciatej – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

 

W sumie na gości wrocławskiej restauracji czekało aż sześć wyjątkowych dań, w których Łaciata grała pierwsze skrzypce bądź stanowiła podkręcający smak dodatek. Sponsorem kolacji była Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent śmietany Łaciatej. Rolkę z relacją z eventu można obejrzeć na Instagramie @łaciatepolska lub wyszukując ją przez #śmietanałaciata.

 

Więcej o wydarzeniu można przeczytać tutaj: https://gotowanie.onet.pl/smietana-laciata-hitem-kulinarnym-tego-lata-dlaczego-sprawdz/hezl1rj.

Powrót
Mlekpol