Dipy śmietanowe typu crème fraiche marki Mlekpol otrzymały nagrodę specjalną w konkursie „Hit Handlu”. Spółdzielnia została doceniona przez redakcję czasopisma „Handel” za zbudowanie nowej podkategorii produktowej i konsekwentne wspieranie jej sprzedaży w mediach i social mediach.
Dipy śmietanowe od Mlekpolu, jako pierwszy tego typu produkt na polskim rynku, zadebiutowały w 2019 roku. Linia dipów typu crème fraiche to nawiązanie do najlepszej francuskiej kuchni. Charakteryzują się one kremową konsystencją, lekko kwaśnym smakiem i dostępne są w trzech odsłonach: z czosnkiem i ziołami, karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz pomidorami, papryką i chili.
W tegorocznej edycji „Hitu Handlu” w 47 kategoriach wyróżniono najlepiej sprzedające się i najbardziej innowacyjne nowości produktowe. Nagrody specjalne przyznawano oddzielnie, na podstawie wyboru redakcji miesięcznika „Handel”, która docenia działalność marek w różnych obszarach (poza samą sprzedażą).