W pierwszy weekend października zakończył się najszybciej rozwijający się cykl wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce. W tym sezonie Milko Mazury MTB składało się z 9 etapów, w których udział wzięło ponad 3 000 zawodników, przejeżdżając blisko 800 km tras rozlokowanych na terenach 8 najpiękniejszych mazurskich miejscowości. Partnerem strategicznym cyklu pełnego sportowych emocji był SM Mlekpol.
„Jesteśmy dumni, że organizatorzy, zawodnicy, ale także SM Mlekpol, czyli producent marki Milko, która jest sponsorem tytularnym wydarzenia, dołożyli wszelkich starań, by zawody Milko Mazury MTB mogły ponownie stać się prawdziwym kolarskim świętem na terenach północno-wschodniej Polski – tak pięknych i ważnych dla nas biznesowo. Marka Milko od lat promuje zdrowy i aktywny styl życia, a także wysiłek fizyczny na świeżym powietrzu. To dla nas wartości nadrzędne” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Mlekpol Team w ścisłej czołówce
Trasy Milko Mazury MTB ponownie okazały się szczęśliwe dla zawodników Mlekpol Team. Nasza drużyna uplasowała się na siódmym miejscu, poprawiając zeszłoroczny wynik o jedną pozycję. Nie zabrakło także sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Bartłomiej Klus wygrał kategorię Expert, Wiesław Grala zwyciężył w kategorii wiekowej EM6, a pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, był trzeci w kategorii EM5.
Najmłodsi na start z Łaciate Junior
Zmaganiom głównym towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich oraz warsztaty i wyścigi najmłodszych na rowerkach biegowych w ramach Łaciate Junior Strider Racing. Marka Łaciate Junior, tak jak w poprzednich latach, promowała aktywny tryb życia i zdrowe współzawodnictwo wśród dzieci.