Ayran, tradycyjny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. To orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, a od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu.
Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma konsystencję idealną do picia.
Ayran od SM Mlekpol powstaje z wysokiej jakości polskiego mleka i nie zawiera żadnych zbędnych dodatków czy konserwantów. Można go traktować jako samodzielną, niskokaloryczną „przekąskę” – w domu, w pracy czy w podróży – lub jako dodatek do wielu dań: kebabu, potraw z grilla, placków ziemniaczanych, pierogów, sałatek bądź pieczywa. Świetnie gasi pragnienie w upalne dni, tym bardziej jeśli spożywa się go z lodem albo listkami mięty.
– Ayran to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych smaków i chętnie czerpią z kulinarnej tradycji różnych krajów czy narodów. Wprowadzenie go na rynek wpisuje się także w strategię promocji fermentowanych napojów mlecznych – Mlekpol szerzy świadomość na temat korzyści płynących z sięgania po tego typu produkty i wskazuje, jak w prosty sposób można je włączyć do codziennej diety – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Ayran od Mlekpolu dostępny jest w wygodnym, poręcznym opakowaniu 330 ml z kategorii „on the go”, które z łatwością można zabrać ze sobą wszędzie. Dodatkowo chroni ono produkt przed działaniem promieni słonecznych. Szata graficzna nawiązuje do orientalnych kafli, a kolorystyka umieszczonego na opakowaniu ornamentu podkreśla naturalność produktu i jego orzeźwiające właściwości.