W charytatywnym bloku reklamowym Telewizji Polskiej „Reklama dzieciom” zobaczymy spot marki Łaciate. Będzie go można oglądać 25 i 26 grudnia po godzinie 20.00 w TVP1. Dochód z reklam zostanie przekazany organizacjom dobroczynnym.
Po głównym wydaniu „Wiadomości”, 25 i 26 grudnia, odbędzie się emisja bloku „Reklama dzieciom”. Obejrzymy w nim spot „Łaciate zasady” marki Łaciate, a pieniądze z emisji trafią do kilkudziesięciu fundacji i stowarzyszeń.
– Charytatywny blok reklamowy TVP1 to inicjatywa, która na stałe wpisała się już w świadomość polskich konsumentów. Co roku cieszy się on rekordowo dużą oglądalnością, dlatego jesteśmy dumni, że jako Mlekpol mamy możliwość dorzucić swoją cegiełkę do tej szczytnej akcji. Gorąco zachęcamy wszystkich widzów do oglądania stacji TVP1 w święta Bożego Narodzenia. Im więcej osób zbierze się przed telewizorami, tym większa kwota wsparcia trafi do potrzebujących – zachęca Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
To już druga tego typu inicjatywa SM Mlekpol w tym roku. Na początku grudnia marka Rolmlecz zaprezentowała się bowiem w Mikołajkowym Bloku Reklamowym stacji Polsat. Tradycyjnie cały dochód został przekazany na rzecz Fundacji Polsat, zajmującej się wsparciem w leczeniu i rehabilitacji swoich podopiecznych oraz remontami szpitali i placówek medycznych.