Agencja Leo Burnett wygrała konkurs na obsługę komunikacji marketingowej SM Mlekpol
Opublikowany 25.07.2019

Agencja Leo Burnett wygrała konkurs na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Umowa obejmuje działania w zakresie ATL, BTL oraz Digital. W ciągu ostatnich trzech lat Leo Burnett zrealizował już 2 kampanie dla Mlekpolu.

„Możliwość współpracy z tak renomowanymi na polskim rynku markami jest dla nas zawsze powodem do dumy, ale także wyzwaniem, które traktujemy z najwyższą powagą. Tym bardziej, że mamy do czynienia z wyjątkowymi produktami, które zdobyły najwyższe uznanie i sympatię konsumentów. Ogromnie cieszy nas to, że nasza agencja po raz kolejny będzie mogła wesprzeć Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol w Grajewie. Zapewniamy, że zrobimy wszystko, by zaufanie, którym nas obdarzono, przerodziło się w kolejny sukces rynkowy.” – Powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director agencji Leo Burnett Warszawa.

W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.

„Jesteśmy usatysfakcjonowani przedstawioną przez Leo Burnett koncepcją kreatywną oraz przekonani, że nasza wieloletnia współpraca z Agencją przyniesie innowacyjne pomysły i realizacje ciekawych kampanii, którymi pozytywnie zaskoczymy obecnych i przyszłych konsumentów.” – dodaje Dorota Grabowska z Działu Marketingu Mlekpolu.

 

***

 

O Spółdzielni Mleczarskiej  Mlekpol w Grajewie

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie to od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce SM Mlekpol w tym roku przekroczyła granicę 1,8 mld litrów skupionego mleka rocznie wyłącznie z własnej bazy skupowej. To blisko 5 milionów litrów mleka dziennie od 9500 producentów. Produkty Mlekpolu powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w: Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.

Mlekpol w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany, śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte.

Flagowymi markami Mlekpolu są: Łaciate, Maślanka Mrągowska, Milko, Mazurski Smak, Mlekpol, Rolmlecz oraz Białe.

Leo Burnett Warszawa jest agencją, która gwarantuje swoim klientom dostęp do kluczowych rozwiązań w dziedzinach komunikacji marketingowej oraz w obszarze niestandardowych rozwiązań digitalowych.

Od 2002 jest w strukturach Publicis Groupe, należącej do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej, obecnej w 108 krajach i zatrudniającej ponad 80 tysięcy osób.

W ramach modelu POWER OF ONE oferta grupy daje Leo Burnett Warszawa dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych jakimi dysponuje Publicis Groupe Polska. Obok usług strategicznych, kreatywnych i digitalowach Leo Burnett Warszawa korzysta z narzędzi do przeprowadzania transformacji biznesowej swoich klientów, wprowadzania do ich oferty usług e-commerce, big data, performance marketingu.

Do klientów Leo Burnett Warszawa należą Samsung, Orange, eurobank., Philip Morris International, P&G, Sanofi-Aventis, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Justyna Wach-Ślusarska

Communications Director

justyna.wach-slusarska@publicis.pl

ul. Wołoska 9 a

02-583 Warszawa

 

Bartosz Grochal

rzecznik prasowy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie

email: bartosz.grochal@v5group.pl

mobile: +48 505 223 467

www.mlekpol.com.pl

Powrót
Mlekpol