fbpx
Kampania „Nowy w rodzinie” odświeża tradycyjną kategorię produktową SM Mlekpol
Opublikowany 07.10.2025

Od tostów i dipów, przez fit obiady, po domowe serniki – twaróg jeszcze nigdy nie był tak często wykorzystywany we współczesnej kuchni! Na fali tej popularności Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczęła intensywną kampanię „Nowy w rodzinie”, której celem jest zainspirowanie konsumentów do odkrywania tego tradycyjnego produktu na nowo.

Kampania oparta jest na szerokiej komunikacji 360° i obejmuje: telewizję, digital, social media oraz aplikacje zakupowe. W październiku na antenach telewizyjnych pojawią się brandbuildingowe spoty (BBS), a w listopadzie seria 15-sekundowych spotów prezentujących prawdziwych bohaterów – członków rodziny – którzy zaprezentują, jak w prosty i nowoczesny sposób wykorzystać twaróg Łaciaty: od śniadań i fit posiłków, po rodzinne desery. Samo hasło „Nowy w rodzinie” ma w tym kontekście podwójne znaczenie: odnosi się zarówno do nowości w portfolio – twarogu sernikowego, jak i samej kategorii produktowej, która w nowoczesnej odsłonie „powraca” na polskie stoły.

Zaplanowane działania zakładają kampanię display, aktywacje w mediach społecznościowych oraz współpracę z czołowymi influencerami kulinarnymi i lifestyle’owymi, w tym kontynuację współpracy z Martyną Chomacką, finalistką MasterChef Polska. W serwisie kulinarnym najlepszewkuchni.pl powstała także specjalna zakładka, w której można znaleźć mnóstwo ciekawych przepisów na potrawy przygotowywane z użyciem twarogów.

Powrót
Mlekpol