fbpx
Dołatuj się z linią Łaciate Protein+! Rusza nowa kampania od Mlekpolu
Opublikowany 10.07.2024

Więcej mocy, więcej siły, więcej smaku! W nowej kampanii marketingowej Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol udowadnia, że produkty wysokobiałkowe nie są przeznaczone tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to bowiem pyszna, pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek i styl życia.  

Produkty proteinowe od Mlekpolu to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy poszukują smacznych i funkcjonalnych wyrobów mleczarskich z polskiego surowca. Białko to jeden z podstawowych składników odżywczych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Przyczynia się ono między innymi do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, pozytywnie wpływa na metabolizm i wspomaga regenerację po wysiłku fizycznym. Nic więc dziwnego, że produkty wysokobiałkowe w pierwszej kolejności spotykają się z zainteresowaniem sportowców i osób aktywnych. Marka Łaciate rozprawia się jednak z mitem, jakoby były one przeznaczone wyłącznie dla tej grupy i pokazuje, że po linię Łaciate Protein+ mogą sięgać także inni konsumenci: osoby młode, rodzice, pracownicy umysłowi czy seniorzy.

– Bohaterów naszej kampanii różni prawie wszystko – wiek, zawód, styl życia – jednak jest coś, co ich łączy. To potrzeba zjedzenia szybkiego, sycącego posiłku. Produkty Łaciate Protein+ świetnie sprawdzają się w tej roli, dostarczając nawet 29 g białka w jednej, wygodnej do spożycia porcji. Zależało nam, aby kampanijne kreacje podkreślały ich zalety, stąd pomysł na różnorodne scenariusze oraz humorystyczne hasło przewodnie, odnoszące się do lekkiej komunikacji, która jest znakiem rozpoznawczym marki Łaciate – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Kampania „Dołatuj się!” zostanie przeprowadzona w dwóch etapach: w pierwszej odsłonie lepiej poznamy produkty marki Łaciate Protein+ i ich unikalne cechy, w drugiej zaś zobaczymy je „w akcji” – w towarzystwie konkretnych osób i sytuacji.

 

Działania promocyjne obejmą emisję spotu telewizyjnego, BBS, reklamy w kanale digital oraz w social mediach.

Powrót
Mlekpol