fbpx
Maślanka Mrągowska. Tyle dobra!
Opublikowany 24.06.2024

Prosty skład, a w nim… tyle dobra dla Twojego dobra! Wapń, potas, fosfor, dobroczynne bakterie kwasu mlekowego, a do tego – pyszny smak prosto z serca Mazur. Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej od Mlekpolu przekona konsumentów, że warto włączyć ten produkt do swojej diety i pokaże, jak wykorzystać go w codziennej kuchni.  

 

Myśl przewodnia kampanii Maślanki Mrągowskiej to fraza „Tyle dobra”. Hasło to zwraca uwagę na właściwości produktu, a mianowicie na fakt, że zawiera on witaminy i minerały oraz składniki odżywcze wspierające prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Ale Maślanka Mrągowska to coś więcej niż zdrowie. To także doskonały smak w różnych wariantach do wyboru – owocowych, stracciatella czy naturalnym. Każdy więc znajdzie coś dla siebie.

 

– W nowej kampanii chcemy podkreślić, że Maślanka Mrągowska to produkt pochodzący z najczystszego regionu Polski, z pozoru zwyczajny, a kryjący w sobie  „tyle dobra dla Twojego dobra”. Zależy nam, aby konsumenci zobaczyli, że maślanka nadaje się nie tylko do picia, jako wartościowy napój probiotyczny, ale także do wszechstronnego zastosowania w różnych przepisach – zarówno na słodko, jak i w wersji wytrawnej – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

 

Kampania marketingowa „Tyle dobra” obejmie emisję spotu telewizyjnego, kampanię video w mediach społecznościowych, kampanię cyfrową oraz działania na profilu FB marki. Zaplanowano także konkursy konsumenckie, w których Maślanka Mrągowska będzie rozdawać liczne nagrody. Ważnym wsparciem komunikacji będą popularni influencerzy, którzy na swoich profilach na Instagramie i TikToku przedstawią dobroczynne właściwości tych produktów oraz zaprezentują oryginalne przepisy z ich wykorzystaniem.

Powrót
Mlekpol