Opis Projektu
Poprzez swoje działania pragniemy zwiększyć poziom zaufania naszych Klientów, informując ich o korzyściach płynących ze spożywania serów oznaczonych certyfikatem. Pragniemy podkreślić, że sery Gouda, Salami, Królewski z Kolna oraz Złoty Mazur wytwarzane w systemie „Jakość Tradycja” charakteryzują się najwyższą jakością — kontrolowaną na każdym etapie produkcji. Surowce wykorzystywane do produkcji wyrobów certyfikowanych w systemie „Jakość Tradycja” muszą pochodzić z gospodarstw stosujących Dobrą Praktykę Rolniczą i Dobrą Praktykę Hodowlaną, bez GMO. Produkty oznaczone certyfikatem muszą, przede wszystkim, bazować na tradycyjnych recepturach i metodach produkcji, co podkreśla ich szczególny charakter i najwyższą jakość odróżniającą je od innych produktów spożywczych tej samej kategorii.
Najwyższa jakość produktów certyfikowanych, które powstają w SM Mlekpol to efekt starannego przygotowania procesów związanych z produkcją, które są regulowane przez rygorystyczne przepisy i międzynarodowe normy. Nasza Spółdzielnia gwarantuje niezawodną jakość i naturalny smak wytwarzanych produktów, które powstają z najwyższej jakości mleka, pochodzącego z gospodarstw usytuowanych na terenie najczystszych obszarów naszego kraju.
Do produkcji swoich wyrobów wykorzystujemy mleko pochodzące wyłącznie od krów karmionych paszami bez składników modyfikowanych genetycznie, tworząc łańcuch produkcyjny od rolnika do konsumenta. Polityka naszej firmy nastawiona jest na działania proekologiczne, mające na celu zachowanie bioróżnorodności i podtrzymanie naturalnego ekosystemu.
W trosce o najwyższą jakość naszych produktów w lutym 2010 r. utworzyliśmy Instytut Innowacji Przemysłu Mleczarskiego w Mrągowie — pierwszą instytucję tego typu w Polsce. IIPM otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego nadany przez Ministra Rozwoju. Jednostka dysponuje najnowocześniejszą aparaturą badawczą w Europie, która umożliwia przeprowadzenie prac według najwyższych światowych norm i standardów, a jej prace koncentrują się wokół trzech obszarów:
- Prowadzenia badań dotyczących produktów i materiałów wykorzystywanych do produkcji pasz.
- Opracowywania nowych oraz udoskonalania i modernizowania istniejących technologii.
- Prowadzenia szeroko zakrojonych prac naukowo-badawczych i badawczo-rozwojowych.
Kolejnym celem, który przyświeca naszej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności znaku „Jakość Tradycja”, aby na stałe zakorzenił się on w świadomości kupujących i stał się wyznacznikiem podejmowanych decyzji podczas codziennych zakupów spożywczych. W swoich działaniach promocyjnych skupiamy się na przekazywaniu rzetelnych informacji na temat korzyści (zwłaszcza zdrowotnych i dotyczących bezpieczeństwa produktów) płynących ze spożywania naszych produktów objętych certyfikatem. W trakcie kampanii przybliżymy Konsumentom zasady funkcjonowania krajowego systemu jakości żywności „Jakość Tradycja”.
Realizując naszą kampanię, skorzystamy z wielu środków masowego przekazu. Startujemy w styczniu i serdecznie zapraszamy Państwa do obserwowania naszej kampanii poświęconej produktom certyfikowanym oraz pozostałych działań przeprowadzonych w ogólnopolskiej prasie, rozgłośniach radiowych, stacjach telewizyjnych oraz social mediach.