W nowej kampanii Maślanki Mrągowskiej pokazujemy konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie. Bo czy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi? Warto zatroszczyć się o to, by jeść razem.
Wspólny posiłek w ciągu dnia pozwala zaspokoić podstawowe potrzeby związane z relacjami międzyludzkimi. Maślanka Mrągowska jest idealnym towarzyszem spotkań w większym gronie, dzięki swojej różnorodności zastosowań staje się pełnowartościowym składnikiem potraw dla całej rodziny.
„Na początku kampanii podkreślamy, jak ważna jest bliskość w relacjach, która tworzy się w trakcie wspólnych posiłków. W kolejnej odsłonie będziemy aktywizować konsumentów i zachęcać ich do gotowania z naszym produktem w gronie rodzinnym, dbając przy tym o świadome odżywianie i zdrową dietę” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
Nowe kreacje marketingowe pojawią się w komunikacji w mediach społecznościowych oraz kampanii display i outdoorowej. Zostaną wsparte działaniami z zakresu public relations oraz współpracą z influencerami. Baza przepisów w serwisie www.niejembyleczego.pl będzie na bieżąco poszerzana o propozycje nowych potraw. Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.