This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Halo ! Czy jest łaciate w domu ?

Pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL – producent i właściciel marki Łaciate przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu.


Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki łaciate w promocyjnym opakowaniu
i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie.

W sumie do wygrania jest 178 nowoczesnych ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 ekskluzywnych
18-częściowych zestawów naczyń kuchennych. Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymi
w TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.

Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?” potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012.




Więcej informacji udziela dziennikarzom Agencja PR First Communications – kontakt poniżej


First Communications
ul. Mickiewicza 7/23; 15-213 Białystok
Tel: 85/ 74 36 856.
E-mail: fc@firstcommunications.p