This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Kolejne wyróżnienie marki Łaciate

Przypomnijmy, iż w portfolio marki Łaciate znajduje się mleko, mleczka smakowe, mleko zagęszczone, masło, mixełko oraz śmietanka.
Kolejną falę badań kondycji marek obecnych na rodzimym rynku przeprowadziła BAV Consulting – należąca do grupy Young & Rubicam Brands. Globalne badanie BrandAsset Valuator to autorski projekt BAV opierający się na 4 filarach:


  1. wyróżnialność - pokazuje, czym marka różni się od innych, co jest w niej unikalnego, czy konsumenci są skłonni zapłacić więcej niż za zwykły produkt, jak cechy charakterystyczne
  2. marki przełożyć na marżę i zysk,
  3. zapotrzebowanie - mówi w jakżm stopniu marka odpowiada na potrzeby konsumentów i na ile jest adekwatna do ich oczekiwań,
  4. szacunek - odzwierciedla, w jakim stopniu marka spełnia swe obietnice, jaki jest poziom zaufania konsumentów do marki i jej reputacja,
  5. wiedza - pokazuje stopień zażyłości konsumenta z marką, jak konsument rozumie markę, jak z niej korzysta. Ten filar odnosi się do doświadczeń konsumentów i jest kumulacją wszystkich działań marketingowych od momentu wprowadzenia marki na rynek.

Trzy pierwsze miejsca w badaniu zajęły marki: Lipton, WOŚP i Delicje.
BrandAsset Valuator to światowe badanie opinii konsumenckich i innowacyjne narzędzie mierzące kondycję i wartość marek. Stanowi podręcznikowy kanon współczesnego marketingu.
Właścicielem i producentem marki Łaciate jest SM Mlekpol – niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia 13% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki Mlekpolu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów (w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim) oraz 14,5 tysiąca dostawców – producentów mleka. Spółdzielnia zatrudnia ponad 2400 osób.