This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Weź Milko na drogę i wygrywaj. SM MLEKPOL rusza z konkursem konsumenckim.

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych.

Nowe, smukle kartoniki Milko o pojemności 330 ml doskonale wpisały się w trend „on the go". Od wiosny tego roku napoje fermentowane Milko są także jeszcze zdrowsze. Udoskonalona receptura nie zawiera syropu glukozowo – fruktozowego. SM MLEKPOL jako propagator zdrowego stylu życia postanowił zachęcić konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Wybierając jogurt, kefir lub maślankę Milko dostarczamy naszemu organizmowi porcję zdrowej, ożywczej energii. Już od 3 lipca zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl. Tam mogą podzielić się swoimi sposobami na aktywne spędzanie czasu. Tym aktywnościom powinny towarzyszyć napoje fermentowane z linii Milko – idealna, zdrowa przekąska w drodze, na wycieczce, na plaży. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Do 24 września 2017 r. każdy uczestnik konkursu „Weź Milko na drogę", ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Jest ich aż 84. Konkurs podzielony jest na tygodniowe rundy tematyczne dedykowane różnym formom aktywności. Jest m.in.: tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy czy tydzień górski. W każdym z nich można wygrać 7 różnych atrakcyjnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe. Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Dodatkowo powstanie Mapa aktywnej Polski Milko. Konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności. Milko doda własne przykłady i zabawne inspiracje w formie zdjęć i clipów video.

Rund konkursowych jest 12. Zaczynamy tygodniem rowerowym, kończymy tygodniem w pracy. Po szczegóły i przede wszystkim regulamin zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl – dodaje Ewa Gromadzka.

Za organizację konkursu, kreację, strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja Los Mejores. Kampania on-line opiera się o nośniki Rich Media w modelu Programmatic dostarczone przez Adform.