This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it


AKTUALNOŚCI

Srebrna statuetka EFFIE dla kampanii „Dobre Łaciate”


Srebrna statuetka EFFIE dla kampanii „Dobre Łaciate”

Kampania „Dobre Łaciate” (właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie) została nagrodzona  srebrną statuetką w tegorocznej edycji konkursu EFFIE w kategorii Long Term Marketing Excellence. EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych.


Kampania „Dobre Łaciate” promująca produkty mleczne prowadzona jest od 2008 roku. Składa się na nią szereg nowoczesnych i nowatorskich działań, które zaowocowały wzmocnieniem pozytywnego wizerunku i wzrostem popularności marki Łaciate.  W kampanii postawiono na zbudowanie emocjonalnego związku konsumenta z marką z wykorzystaniem niestandardowych - łamiących konwencje, działań promocyjnych.


W ramach kampanii zrealizowano m.in. angażujący serwis internetowy umożliwiający transmisje na żywo z mazurskich obór.  Zorganizowano urodziny Łaciatej Krowy, oferowano usługi w SPA dla krów, przeprowadzono wybory Miss Dobra Łaciata, z udziałem celebryty Piotra Gąsowskiego - przewodniczącego jury. Centrum komunikacji była strona  www.laciate.pl, a fan page na  Facebooku - miejscem do dyskusji i wymiany opinii. Z okazji Dnia Dziecka w wybranych centrach handlowych na terenie kraju zorganizowano zagrody, w których dzieci mogły wydoić krowę i pobawić się.


Kampania prowadzona na zlecenie Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL w Grajewie została przeprowadzona przed dom mediowy MEC oraz agencję G7.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Kampanie mogące zwyciężyć w EFFIE to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

Właścicielem i producentem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL - niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia 14% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki MLEKPOLu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów (w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim) oraz 13,5 tysiąca dostawców – producentów mleka. Spółdzielnia zatrudnia ponad 2300 osób.

Marka Łaciate funkcjonuje na rynku od 1996 roku, a w jej portfolio znajdują się mleko, masło, śmietanka oraz mleko zagęszczone.



Więcej informacji udziela dziennikarzom Agencja PR First Communications – kontakt poniżej

 

First Communications
ul. Mickiewicza 7/23; 15-213 Białystok
Tel: 85/ 74 36 856.
E-mail: fc@firstcommunications.p